دستکش برقی پارافین تراپی

1,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستکش برقی پارافین تراپی برای درمان پوست‌های خشک و مرده، مانیکور و کارهای پارافین تراپی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این دستگاه به کمک جریان برق گرمای مناسبی را تولید می‌کند.

یکی از لوازم ضروری برای پارافین تراپی، دستکش مخصوص پارافین تراپی است. یکی از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار، دستکش برقی پارافین تراپی است. این دستکش علاوه بر پارافین درمانی، برای درمان مشکلات پوستی و انجام کارهای مربوط به مانیکور مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این دستکش را از فروشگاه بیوتی کالا به صورت آنلاین سفارش دهید.

ویژگی دستکش برقی پارافین تراپی

برای انجام کارهای پارافین تراپی نیاز به وسایل و تجهیزات مختلفی دارید. یکی از ضروری‌ترین وسایل، دستکش‌های پارافین تراپی است. دستکش پارافین تراپی برقی یکی از جدیدترین دستکش‌های موجود در بازار است که با نام دستکش‌های هیتر نیز شناخته می‌شود. این دستکش‌ها به صورت برقی هستند. شما می‌توانید در کنار کارهای پارافین تراپی، برای درمان مشکلات پوستی مانند از بین بردن پوست‌های مرده، مانیکور و... استفاده کنید.

از آنجایی که این دستکش به صورت برقی کار می‌کند، در نتیجه گرما از خود ساطع می‌کند. این ویژگی باعث بالا رفتن متابولیسم پوست شده و کار لوسیون و پارافین را راحت‌تر می‌کند. چرا که مواد پارافین راحت‌تر جذب پوست می‌شوند.

کاربرد دستکش برقی پارافین تراپی بسیار زیاد است و از آن می‌توان برای سالن‌های آرایشی، سالن‌های اسپا و استفاده شخصی در منزل از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این دستکش این است که گرمای تولید شده در آن می‌تواند میزان جذب رطوبت را بالا برده و باعث افزایش گردش خون شود. در نتیجه متابولیسم پوست را افزایش داده و پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه دست‌های شما در زمستان سرد است، استفاده از این دستکش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستکش برقی به دلیل تولید گرمای مناسب به راحتی می‌تواند دست‌های شما را گرم کند. برای این منظور کافی است تا دستکش را به برق بزنید. بعد از یک یا دو دقیقه داخل دستکش به خوبی گرم می‌شود.

همچنین اگر پوست خشکی دارید، بعد از انجام کارهای زیبایی مانیکور و پارافین تراپی می‌توانید دست‌های خود را درون این دستکش قرار دهید و از حس آرامش آن لذت ببرید. یکی از قابلیت‌های خوب دستکش برقی پارافین تراپی این است که شما می‌توانید دمای آن را تنظیم کنید. همچنین این محصول قابلیت این را دارد که به طور اتوماتیک نیز، دمای محصول خود را کنترل کند تا از افزایش ناگهانی دما جلوگیری شود.

این محصول با ولتاژ 220 ولت برق شهری کار می‌کند و دارای قدرت 80 وات است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید مطمئن و ایمن دستکش پارافین تراپی برقی را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب