پارافین بیوتی نام beauty nam

  • وانیل
  • نعنا
  • توت فرنگی
  • بابونه
  • اسطوخودوس

150,000 تومان

خرید تلفنی محصول

10 قلم

پارافین بیوتی نام

استفاده از آن برای پوست باعث ایجاد رطوبت می‌شود و بعد از پارافین تراپی هم، رطوبت ایجادشده در پوست حفظ می‌شود. علاوه‌براینها، در باز کردن منافذ پوستی و از بین بردن سلول‌های مرده هم نقش مهمی ایفا می‌کند و پوست را شاداب‌تر و یک‌دست‌تر نشان می‌دهد.

پارافین بیوتی نام

در بین شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، نام شرکت آذر موم شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی هم برای مشتریان و مصرف‌کنندگان، آشنا و معتبر می‌باشد. آذر موم برای اولین بار در ایران علاوه بر موم‌های آرایشی، موم‌های صنعتی و دندانپزشکی را هم تولید و عرضه نموده است.

محصولات تولید آذرموم، در برندهای مختلف در بازار وجود دارد. یکی از برندهای این شرکت، بیوتی نام (Beauty Nam)، می‌باشد که در محصولات تولیدی بیوتی نام، پارافین‌ها هم دیده می‌شوند.

نام اولیه پارافین ممکن است هر فردی را به یاد شمع و محصولات نفتی بیندازد اما غیرازآن، نوعی دیگر از پارافین‌ها هم وجود دارند که در محصولات آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرند و جهت تقویت و سلامتی پوست نیز مفید هستند.

پارافینی که در امور آرایشی و بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و گاهی با نام وازلین هم از آن یاد می‌شود، حالتی تقریباً نیمه جامد، به رنگ سفید و شفاف دارد و جهت افزایش رطوبت و نرم‌تر کردن پوست مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برای افرادی که پوست خشک دارند، آن‌هایی که گرفتار پینه و ترک‌های سخت پوستی زیادی در قسمت‌های مختلف مخصوصاً پاها هستند و افرادی که در فصول سرد سال، قادر به تحمل خشکی و زبری پیش‌آمده برای پوستشان نیستند، استفاده از پارافین بیوتی نام، بسیار مناسب و تأثیرگذار است. در حقیقت، استفاده از پارافین برایشان، نقش و خاصیت درمانی دارد که به آن پارافین تراپی هم می‌گویند.

می‌توان از پارافین Beauty Nam، جهت رسیدن به نتیجه بهتر و جوان ماندن پوست در هنگام انجام عملیات آرایشی و زیبایی روی ناخن (مانیکور) و روی پا (پدی کور)، هم بهره برد.

استفاده از پارافین نیم کیلویی بیوتی نام، باعث نرم‌تر شدن و افزایش آب‌رسانی و رطوبت به سطح پوست می‌شود و خشکی و زبر بودن پوست را تبدیل به لطافت و نرمی بسیار خاصی می‌کند که اثری از ناخوشایندی قبل از آن باقی نخواهد ماند.

بیوتی نام، پارافین‌های نیم کیلویی خود را با عصاره‌های نعناع، توت‌فرنگی و بابونه ترکیب نموده است و درنهایت هرکدام را به‌صورت جداگانه و با رنگ‌های زیبا و ملایم مربوط به همان عصاره روانه بازار کرد.

خواص پارافین نیم کیلویی بیوتی نام با عصاره نعنا

نعناع یا نعنا، یک گیاه مفید و نام‌آشنا برای همه افراد می‌باشد و بیشتر به خاطر رایحه خوش آن شناخته‌شده است.

از عصاره نعناع در ترکیب پارافین نیم کیلویی بیوتی نام نعناع، استفاده‌شده است و رنگ زیبای سبز این پارافین هم از همین ترکیب حاصل می‌شود.

استفاده از پارافین به‌تنهایی باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و حالا وقتی همین ماده مفید با نعناع و عصاره آن ترکیب می‌شود، این خاصیت و نرم‌تر شدن را برای پوست افزایش می‌دهد و باعث جوان‌سازی و دوری از پیری پوست می‌شود.

پارافین 500 گرمی نعناع بیوتی نام، برای پوست‌های چرب هم بسیار مفید است. چون عصاره نعنا در این پارافین خاصیت ضدعفونی‌کننده دارد و برای از بین بردن یا کم و محو کردن آثار جوش و آکنه اثربخش است.

عصاره نعناع برای درمان زبری و خشکی پاشنه پا اثر فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین وقتی از پارافین نعناع بیوتی نام استفاده می‌کنید، اثر نرم‌کنندگی نعناع در کنار پارافین، قوی‌تر می‌شود.

پارافین بیوتی نام نعنا، برای افرادی که حساسیت پوستی دارند و گرفتار قرمزی و خارش پوست می‌شوند نیز مفید است.

حس طراوت، نشاط، شادابی و سرزندگی در پوست، از ویژگی‌های بسیار مفید دیگری است که پارافین با عصاره نعناع Beauty Nam از خود به‌جای می‌گذارد.

خواص پارافین نیم کیلویی بیوتی نام با عصاره توت‌فرنگی

در پارافین نیم کیلویی توت‌فرنگی بیوتی نام، از عصاره توت‌فرنگی به‌عنوان ماده ترکیبی اصلی آن استفاده‌شده است و رنگ زیبای این پارافین هم به دلیل وجود این عصاره خوش‌رنگ می‌باشد.

همان‌طور که خود میوه خوش‌مزه توت‌فرنگی، با طعم و بوی خوشش، حس نشاط و طراوت را القا می‌کند، همین اثر در استفاده از پارافین توت‌فرنگی بیوتی نام هم مشاهده می‌شود.

از عصاره توت‌فرنگی در بسیاری از محصولات زیبایی و آرایشی استفاده می‌شود، چون حاوی اسیدهای میوه یا آلفا هیدروکسی اسید است و این مواد، باعث بهبود گردش خون در پوست و درنتیجه جوان‌سازی آن می‌شوند.

می‌توان از عصاره توت‌فرنگی ترکیبی تهیه کرد و به‌عنوان یک اسکراپ یا لایه‌بردار برای قسمت‌های خشن و زبر پوست پا استفاده نمود. به همین خاطر استفاده از پارافین توت‌فرنگی بیوتی نام، برای نرم و لطیف کردن پوست‌های خیلی خشک و زبر، نتیجه فوق‌العاده‌ای دارد. توت‌فرنگی و پارافین در کنار هم، آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست را با سرعت بیشتری انجام می‌دهند.

بنابراین استفاده از پارافین عصاره توت‌فرنگی Beauty Nam برای شفافیت و روشن کردن پوست، از بین بردن جوش و آکنه روی پوست و نیز متعادل کردن میزان چربی سطح پوست مخصوصاً برای پوست‌های چرب، بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

خواص پارافین نیم کیلویی بیوتی نام با عصاره بابونه

نام بابونه برای بسیاری از افراد آشناست و هرکسی با توجه به استفاده‌ای که از آن داشته است، شاهد اثرات درمانی و زیبایی آن بوده است.

بابونه یک گیاه کوچک از خانواده بومادران است که خواص بسیار زیادی هم ازنظر درمان بسیاری از بیماری‌ها و هم در جهت تقویت و سلامتی پوست دارد.

در ترکیب پارافین نیم کیلویی بابونه بیوتی نام، از عصاره بابونه استفاده‌شده است که اثربخشی پارافین را بر روی پوست، افزایش می‌دهد. رنگ زرد ملایمی که در این پارافین دیده می‌شود، گویای استفاده از این عصاره اثربخش می‌باشد.

با استفاده از پارافین Beauty Nam بابونه 500 گرمی، می‌توانید شاهد جوان‌تر شدن و کاهش چین‌وچروک روی پوست خود باشید. طراوت و شادابی هم بعد از استفاده از پارافین بابونه، مهمان پوست شما می‌شود.

عصاره بابونه در پارافین بابونه بیوتی نام، خاصیت ضدالتهابی، ضدعفونی‌کننده، ضد جوش و ضد آکنه هم دارد. 

  • 500 گرم
  • پارافین آرایشی
  • مرطوب کننده و سفید کننده پوست
  • دست و پا
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: