دستگاه پارافین 4 لیتری

950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه 4 لیتری پارافین یک محصول مناسب برای انجام خدمات پارافین تراپی است. به کمک این دستگاه می‌توانید پارافین را تا دمای 80 درجه گرم کنید.

دستگاه 4 لیتری پارافین

یکی از مشکلات فصل زمستان، خشک شدن پوست دست و پا است؛ بنابراین بیشتر افراد برای برگرداندن لطافت و شادابی به پوستشان از خواص زیبایی و درمانی پارافین تراپی استفاده می‌کنند. از طرفی دیگر برای انجام پارافین تراپی نیاز به یک دستگاه 4 لیتری پارافین دارید.

این دستگاه به دلیل سادگی و راحتی در استفاده به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های پارافین موجود در بازار تبدیل‌شده است.

ویژگی دستگاه 4 لیتری پارافین وکس

استفاده از مزایای پارافین تراپی باعث می‌شود تا پوست دست و پای شما صاف و مرطوب شود. همچنین کسانی که از دردهای عضلانی و ماهیچه‌ای رنج می‌برند، به کمک پارافین تراپی می‌توانند مشکلات خود را درمان کنند.

این دستگاه پارافین دارای ظرفیت 4 لیتر بوده که برای پارافین درمانی دست، پا و صورت هر فرد کافی است.

به کمک دستگاه 4 لیتری پارافین می‌توانید پارافین را تا دمای 65 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. البته این دستگاه دارای یک تایمر خودکار است که از سوختن پارافین جلوگیری می‌کند؛ بنابراین به کمک این دستگاه می‌توانید پارافین خود را تا دمای مناسب گرم کنید.

بدنه مقاوم و طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه پارافین 4 لیتری است که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

طریقه استفاده از دستگاه پارافین 4 لیتری

برای استفاده از دستگاه گرم کن پارافین ابتدا لازم است تا کابل برق را وصل کنید. سپس مقدار مورد نظر از پارافین را داخل دستگاه قرار دهید. شما می‌توانید تا 3 لیتر پارافین را به محفظه دستگاه اضافه کنید.

حال می‌توانید با تغییر دما و یا افزایش و کاهش آن پارافین را ذوب کنید. بعدازاینکه پارافین به حالت مایع درآمد می‌توانید یک لایه از آن را بر روی پوست خود قرار دهید. مدتی صبر کنید تا پارافین جذب پوست شما شود.

بهتر است قبل از قرار دادن پارافین بر روی پوست بدن، مقداری از آن را به‌طور جداگانه امتحان کنید. اگر گرمای پارافین برای پوست شما مناسب بود می‌توانید آن را به‌طور کامل بر روی بدن خود قرار دهید.

نتیجه‌گیری نهایی

خرید آنلاین دستگاه 4 لیتری پارافین در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصول خود را با تضمین اصالت کالا، کیفیت کالا و امنیت کامل در محل موردنظر دریافت خواهید کرد.

 

  • دستگاه پارافین تراپی
  • مصرف برق پایین - کیفیت بالا
  • گرم کننده پارافین
  • پوست
مــزایا
مــعایب