لوسیون عصاره نعنا

66,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

لوسیون عصاره نعناع دیپیلیو

معمولاً زیاد اتفاق می‌افتد که در شرایط مختلف و به خاطر انجام امور متنوع، پوست بدنتان دچار خشکی و زبری شده باشد و نتیجه آن حس بدی می‌شود که القا می‌کند و شاید گاهی باعث اختلال در امور عادی روزانه شما هم شود.

بنابراین لازم است برای از بین بردن خشکی ایجادشده برای پوست، آن را مرطوب نگه‌دارید و میزان آب ازدست‌رفته پوست را تا حدی جبران کنید.

دیپیلیو با نام لاتین Depilève، نام یکی از برندهایی هست که محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند و در بین تولیدات خود، انواع لوسیون‌ها را هم ارائه می‌کند.

یکی از لوسیون‌های تولیدی Depilève، با نام لوسیون عصاره نعناع دیپیلیو می‌باشد که علاوه بر از بین بردن خشکی پوست، از خواص بی‌نظیر و بسیار زیاد نعناع برای سلامتی و تقویت پوست هم بهره می‌برد.

نعنا یا نعناع، نام یک گیاه بسیار مفید جهت مصرف دارویی و آرایشی می‌باشد که ویتامین E و D در خود دارد که این دو ویتامین برای پوست لازم و ضروری می‌باشند. وجود عصاره نعناع در لوسیون دیپیلیو نعناع، باعث از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست و پاک‌سازی آن نیز می‌شود.

یک خاصیت مهم و مفید در نعناع، ضدعفونی‌کننده بودن آن است که باعث می‌شود استفاده از لوسیون عصاره نعناع Depilève، باعث از بین رفتن جوش، آکنه و آثار ناشی از آن‌ها هم شود.

استفاده از لوسیون نعناع دیپیلیو، علاوه بر آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست، خاصیت ضد قارچ، ضد سرطانی، جوان‌سازی پوست و رفع سوزش و قرمزی پوست را هم دارد.

علاوه بر تمام موارد ذکرشده می‌توانید از رایحه خوش نعناع هم در لوسیون عصاره نعنا دیپیلیو بهره‌مند شوید و با رفع خشکی و زبری پوست، طراوت و نشاط را به پوستتان هدیه نمایید.

  • دیپیلیو
  • پوست
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب