کرم موبر بدن مخصوص پوست خشک 100ml

20,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست خشک مناسب برای پوست‌های خشک است. این کرم موبر ضد حساسیت، لایه‌بردار قوی، درخشان کننده پوست صورت و ... است.

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست خشک

کسانی که پوست خشکی دارند، نسبت به اپیلاسیون دچار حساسیت هستند و پوست آن‌ها با کمتر محصول شیمیایی سازگار است. به این دلیل که بعد از هر بار موزدایی خشکی پوست آن‌ها نسبت به قبل بیشتر می‌شود. در چنین شرایطی بهتر است که از محصولاتی استفاده کنند تا رطوبت مورد نیاز پوست آن‌ها تامین شود. کرم موبر بدن مخصوص پوست خشک یکی از محصولات باکیفیت این برند است.

از آنجایی که این کرم موبر مخصوص پوست‌های خشک طراحی شده است، یک اپیلاسیون راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست خشک

کمپانی ویت که در زمینه‌ی تولید انواع محصولات بهداشتی مانند کرم موبر، نوار موبر و اسپری‌های موبر فعالیت می‌کند، در آخرین محصول خود، اقدام به تولید کرم موبر مخصوص پوست‌های خشک کرده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول باعث شده است تا این کرم موبر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش موهای بدن: استفاده مداوم از کرم موبر ویت، رشد موهای زائد شما را با کاهش روبه‌رو می‌کند. به ‌طوری ‌که بعد از مدتی فاصله‌ی دو اصلاح از هم زیاد می‌شود.
  • درد کمتر: هنگام استفاده از کرم موبر بدن ویت در مقایسه با سایر موبرها مانند مومک، اسپری، نوار و ... درد کمتری را احساس خواهید کرد.

این ویژگی باعث شده است تا این محصول طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. مخصوصا کسانی‌که پوست خشکی دارند و بعد از هر بار اپیلاسیون خشکی پوست آن‌ها بیشتر می‌شود.

  • کاهش حساسیت: التهاب و قرمزی جزو جداناپذیر برخی از روش‌ها است؛ اما با استفاده از کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست‌های خشک قرمزی، حساسیت و ... به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.
  • رایحه دلپذیر: از آن جایی که در ترکیبات این کرم از عصاره شی‌باتر و زنبق استفاده شده است، عطر بسیار دلپذیری را احساس خواهید کرد.
  • حذف تمامی موهای زائد: تمامی موهای زائد به‌خصوص موهای ریز و غیر قابل دید توسط کرم موبر ویت از بین خواهد رفت.
  • پوستی صاف و شفاف: ترکیبات موجود در کرم موبر 100ml ویت مخصوص پوست‌ های خشک رطوبت لازم پوست شما را تامین می‌کند. در نتیجه بعد از هر بار اصلاح پوست شما صاف و شفاف‌تر از قبل خواهد شد.

نحوه استفاده از کرم 100ml ویت مخصوص پوست‌های خشک

برای استفاده از کرم موبر ویت بهتر است که منافذ پوست شما باز نباشد؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که اپیلاسیون را قبل از حمام انجام دهید. برای این منظور کافی است تا مقداری از کرم را بر روی پوست خود بمالید. بعد از 3 دقیقه به کمک یک کاردک اپیلاسیون موهای زائد را از روی پوست خود بردارید.

در صورتی که موهای زائد کنده نشد، بهتر است چند دقیقه دیگر صبر کنید.

در صورت تمایل می‌توانید کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست خشک را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. این کرم به‌ صورت تیوپی و در حجم 100 میلی‌متر به فروش می‌رسد.

 

  • ویت
  • کرم موبر
  • ضد حساسیت
  • موبر
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب