نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس 20 عددی

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس مناسب برای پوست‌های حساس است. این نوار موبر ضد حساسیت، لایه‌بردار قوی، درخشان کننده پوست صورت و ... است.

نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

اگر پوستی حساس دارید، مطمئنن نمی‌توانید از تمام محصولات موجود در بازار جهت اپیلاسیون موهای زائد خود استفاده کنید. به این دلیل که بعد از استفاده از این محصولات پوست شما دچار التهاب و قرمزی شده و جوش خواهد زد. در این شرایط بهتر است از نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس استفاده کنید.

نوار موبر Veet به شما کمک می‌کند تا با کمترین درد و با سرعت بسیار زیاد از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

ویژگی نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

استفاده از تیغ، مومک و وکس برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، بسیار مشکل است. چرا که بعد از استفاده از این روش‌ها پوست بدن آن‌ها دچار التهاب می‌شود. از طرفی دیگر آماده کردن وسایل اپیلاسیون گاهی بسیار زمان‌بر است. در چنین شرایطی استفاده از نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های منحصربه‎فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت و تغذیه پوست: در تهیه نوار موبر بدن ویت از عصاره طبیعی بادام استفاده شده است. خواص شگفت‌انگیز روغن بادام کمک می‌کند تا پوست شما مواد مغذی و مفید را دریافت کند.
  • آرام کردن پوست: ویتامین E موجود در نوار موبر ویت مخصوص پوست حساس کمک می‌کند تا بعد اپیلاسیون بدن، درد پوست شما آرام‌تر شده و تسکین یابد.
  • کاهش موهای زائد: کم شدن موهای زائد بدن خواسته بسیاری از خانم‌ها است. از آنجایی که نوار موبر بدن ویت تمامی موهای زائد را از ریشه می‌کند، در نتیجه باعث می‌شود تا به مرور موهای زائد شما کم‌تر شود. همین ویژگی باعث شده است تا این نوار موبر برند ویت فروش بیشتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد.
  • لایه‌بردار قوی: نوار موبر بدن ویت لایه‌های اضافی و مرده پوست را از بین برده و پوستی صاف و شفاف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طریقه استفاده از نوار موبر 20 عددی بدن ویت مخصوص پوست های حساس

نوار موبر برخلاف مومک و یا وکس نیاز به گرم کردن و یا استفاده از پد اپیلاسیون ندارد. تنها کافی است تا نوار را در بین دستان خود قرار داده و آن را گرم کنید. سپس آن را بر روی پوست خود بچسبانید. بعد از چند ثانیه نوار را در جهت خلاف رویش موها بکشید.

شما می‌توانید نوار موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس را برای دست و پای خود استفاده کنید. در بسته‌بندی این نوار 20 عدد نوار موبر و 4 عدد دستمال مرطوب قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین نوار موبر ویت را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • ویت
  • نوار موبر
  • ضد حساسیت
  • موبر
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب