نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس 16 عددی

18,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس مناسب برای کشاله ران، زیر بغل و ... است. این نوار موبر ضد حساسیت، لایه‌بردار قوی، درخشان کننده پوست صورت و ... است.

نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس

اصلاح و اپیلاسیون نقاط حساس بدن کاری دردناک و زمان‌بر است؛ اما شما می‌توانید با استفاده از نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس این کار را با سرعت بیشتر و درد کمتری انجام دهید.

ویژگی نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس

نقاط حساس بدن مانند اطراف کشاله ران، زیر بغل و ... از جمله نقاطی است که اصلاح و اپیلاسیون آن همراه با درد بسیاری است. حتی گاهی ممکن است، استفاده از برخی روش‌ها مانند مومک و یا وکس آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای شما به وجود بیاورد.

در چنین شرایطی استفاده از یک محصول باکیفیت کمک می‌کند تا بتوانید یک اپیلاسیون خوبی را تجربه کنید. نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس بدن یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که در مقایسه با سایر محصولات، طرفداران بسیار زیادی دارد.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش موهای زائد: از آنجایی که نوار موبر ویت تمامی موها را از ریشه می‌کند، موهای زائد شما به مرور کاهش می‌یابد. همچنین استفاده طولانی‌مدت از این نوار کمک می‌کند تا موهای زائد شما نسبت به قبل نازک‌تر شود.
  • حاوی عصاره روغن بادام: روغن بادام سرشار از ویتامین E است. در نتیجه بعد از اپیلاسیون پوست شما نرم و لطیف خواهد شد.
  • جلوگیری از التهاب: ترکیبات موجود در نوار موبر بدن ویت مخصوص نقاط حساس از هرگونه حساسیت، التهاب و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند.

طریقه استفاده از نوار موبر بدن 10 عددی ویت مخصوص نقاط حساس

برای استفاده از نوار موبر ویت تنها کافی است تا آن را در بین دستان خود قرار دهید تا گرم شود. سپس آن را بر روی پوست بدن خود بچسبانید. بعد از چند ثانیه نوار را در جهت خلاف رویش موها بکشید. با این کار شما می‌توانید بدون نیاز به رفتن به سالن‌های زیبایی از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین نوار موبر بدن ویت را برای شما فراهم کرده است. این محصول به‌صورت 8 عدد نوار موبر دو لایه به بازار عرضه‌شده است.

 

  • ویت
  • نوار موبر
  • ضد حساسیت
  • موبر
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب