کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس 100ml

20,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس مناسب برای پوست‌های حساس است. این کرم موبر ضد حساسیت، لایه‌بردار قوی، درخشان کننده پوست صورت و ... است.

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

گاهی اوقات آماده کردن وسایل اپیلاسیون مانند موم وقت زیادی از شما می‌گیرد. از طرفی دیگر برخی از این روش‌ها همراه با درد بسیار زیادی است و ممکن است پوست شما را دچار حساسیت کند. اگر شما هم به دنبال یک راه آسان و بی‌دردسر برای از بین بردن موهای زائد صورت خود می‌گردید، کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

استفاده از کرم موبر بدن ویت پوستی صاف و شفاف را برای شما به ارمغان می‌آورد. این کرم در اندازه 100ml در بازار عرضه می‌شود.

ویژگی کرم موبر ویت مخصوص پوست حساس

اگر شما هم جزو کسانی هستید که پوست حساسی دارید و بعد از هر بار اپیلاسیون پوست بدن شما جوش می‌زد و یا دچار التهاب و قرمزی می‌شود، کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس را امتحان کنید.

این کرم برای اصلاح پوست‌های حساس یک گزینه‌ی پیشنهادی بسیار مناسب است. شما می‌توانید به راحتی و به سرعت و بدون هیچ‌گونه عوارضی تمامی موهای زائد صورت خود را از بین ببرید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این کرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی عصاره آلوئه‌‌ورا: التهاب و قرمزی پوست با استفاده از کرم موبر ویت به حداقل می‌رسد. چرا که این محصول حاوی عصاره آلوئه‌ورا است. خواص شگفت‌انگیز این ماده بر روی پوست به شما کمک می‌کند تا بعد از هر بار اپیلاسیون پوست شما دچار حساسیت نشود.
  • اصلاح در کمترین زمان: اگر زمان کافی برای اصلاح بدن خود ندارید، این محصول به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان موهای زائد خود را از بین ببرید. این محصول به‌خصوص در برخی شرایط مانند مسافرت بسیار کمک‌کننده است.
  • پوستی صاف و شفاف: مواد موجود در کرم موبر ویت یک لایه‌بردار بوده و بعد از اصلاح پوست شما را صاف و شفاف‌تر از قبل می‌کند.
  • بدون عوارض پوستی: از آنجایی که کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست‌های حساس تولید شده است؛ بنابراین استفاده از این محصول هیچ‌گونه عوارض پوستی را در پی نخواهد داشت.
  • بدون درد: کرم‌های موبر در مقایسه با نوارها، وکس، مومک و ... کاملاً بدون درد هستند. همین ویژگی باعث شده است تا این کرم موبر بدن در مقایسه با سایر محصولات، طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

طریقه استفاده از کرم موبر 100ml بدن ویت مخصوص پوست حساس

بهتر است کرم موبر 100ml بدن ویت مخصوص پوست حساس را قبل از حمام استفاده کنید. همچنین باید پوست بدن شما خشک باشد.

برای استفاده کافی است تا مقداری از این کرم را بر روی پوست بدن خود بمالید. بعد از 3 دقیقه می‌توانید کرم را با استفاده از کاردک اپیلاسیون از روی پوست بدن خود بردارید. سپس می‌توانید پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

کرم موبر بدن ویت به‌صورت یک تیوپ در حجم 100 میلی‌متری تولید شده است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین کرم موبر ویت مخصوص پوست حساس را برای شما فراهم کرده است.

 

  • ویت
  • کرم موبر
  • ضد حساسیت
  • موبر
  • استفاده شخصی
مــزایا
مــعایب