دئودورانت 24 ساعته بلاک 150 میل اینتسا

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دئودورانت 24 ساعته بلاک 150 میل اینتسا

شرکت و کارخانه میراتو (Mirato) واقع در کشور ایتالیا، محصولات آرایشی و بهداشتی که شامل انواع حالت‌دهنده‌های مو، شامپو سر و بدن، عطر و ادوکلن، اسپری بدن، رول آن (رولان)، افترشیو، کرم و ژل اصلاح و محصولاتی از این دسته، می‌باشند را تحت برندی با نام اینتسا (Intesa تولید می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

معمولاً تابستان که می‌شود یا وقتی هوا رو به گرمی می‌رود، افرادی هستند که به خاطر تعریق زیاد بدنشان و بوی بد و شرایط ناخوشایندی که بعدازآن پیش می‌آید، فعالیت‌های عادی و روزمره‌شان دچار اختلال می‌شود و در این شرایط به اولین چیزی که فکر می‌کنند، این است که بوی بد بدن و عواملی که باعث ایجادش شده است را از بین ببرند.

یکی از راه‌های از بین بردن بوی بد عرق و بدن، استفاده از اسپری‌های خوش‌بوکننده بدن می‌باشد که به آن‌ها دئودورانت هم می‌گویند.

دئودورانت 24 ساعته بلاک اینتسا در حجم 150 میلی‌لیتری، یکی از محصولات اینتسا به‌منظور رفع بوی بد عرق و بدن می‌باشد.

همان‌طور که از اسم این دئودورانت مشخص است، دوام و ماندگاری 24 ساعته آن بعد از اولین اسپری کردن بر بدن، از مشخصه‌های بارز و پراهمیتی می‌باشد.

عطر و بوی خوشی که بعد از اسپری دئودورانت بلاک Intesa، در محیط پخش می‌شود ناشی از عصاره‌های گیاهان گوارانا، تورین، کافئین و چیتوسان می‌باشد که در ترکیب این اسپری استفاده‌شده‌اند.

باکتری‌ها در بدن، عامل ایجاد بوی بد می‌شوند و خاصیت مهمی که در دئودورانت بلاک اینتسا وجود دارد، آنتی باکتریال بودن بلندمدت آن است که این ویژگی، مانع از ایجاد بوی بدن توسط باکتری‌ها می‌شود.

بنابراین ماندگاری 24 ساعته، خاصیت آنتی باکتریال، عطر خوش و ایجاد حس نشاط و تازگی در دئودورانت 24 ساعته بلاک 150 میل اینتسا، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و با اعتمادبه‌نفس کامل به فعالیت‌های خود در روزهای گرم سال بپردازید.

مجوز بهداشت :8003510020287

مــزایا
مــعایب