فرمر ناخن طرح پروانه

140,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فرمر ناخن یک محصول کاربردی برای کاشت ناخن است. این فرمر می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تیپ ناخن باشد. رول 500 عددی این فرمر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر در زمینه کاشت ناخن فعالیت می‌کنید، می‌دانید که برای بلند کردن قد ناخن روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از فرمر ناخن جزو یکی از روش‌های رایج در این زمینه است که بسیاری از ناخن‌کارها از آن استفاده می‌کنند. فرمرها به صورت چند بار مصرف و یک بار مصرف در بازار به فروش می‌رسند. فرمر مخصوص کاشت ناخن به صورت یک رول 500 عددی در بازار به فروش می‌رسد و به دلیل کیفیت بسیار بالای خود، جایگزین بسیار مناسبی برای تیپ ناخن شده است.

معرفی فرمر ناخن

کاشت ناخن با فرمر برای ناخن‌هایی که دارای مشکلاتی مانند ناخن‌هایی با صدف کوتاه، ناخن‌های خمیده، ناخن‌های نازک و آسیب‌دیده، ناخن‌های شکسته و... دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

فرمرها هم به صورت فلزی و هم به صورت پلاستیکی موجود هستند. این وسیله با نصب بر روی ناخن به ناخن کار کمک می‌کند تا بتواند مواد ژله‌ای کاشت را با هر اندازه دلخواه بر روی ناخن استفاده کند. استفاده از فرمر در هنگام استفاده از پودر و یا مواد ژله‌ای یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است و کمک می‌کند تا دیگر ناخن کار به تیپ احتیاج نداشته باشد.

استفاده از فرمر ناخن در کاشت ناخن کمک می‌کند تا ناخن‌هایی شیک و مرتب داشته باشید. با نصب فرمر بر روی انگشت و محدوده زیر ناخن، می‌توانید نسبت به نصب و ثابت کردن آن بر روی ناخن اقدام کنید. البته درجه‌بندی‌هایی که بر روی فرمر ناخن وجود دارد، کمک می‌کند تا ناخن کار بتواند مواد را به هر حالت مورد دلخواه بر روی ناخن قرار دهد.

فرمر کاشت ناخن مدل پروانه‌ای به عنوان یکی از جدیدترین نوع فرمرها به حساب می‌آیند که به دلیل راحتی در استفاده طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. سادگی در بسته شدن، راحتی در استفاده و اندازه دلخواه برای قد ناخن از جمله ویژگی‌های مثبت این نوع فرمر است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین فرمر کاشت ناخن را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید رول 500 تایی این فرمر را به صورت آنلاین از این فروشگاه سفارش دهید. کیفیت بسیار بالای این نوع فرمر در نوع خود منحصر به فرد است. همین ویژگی باعث شده است تا این نوع فرمر ناخن طرفداران بسیار زیادی در بین آرایشگران داشته باشد. کافی است یک بار استفاده کنید تا نتیجه مثبت آن را بر روی ناخن مشتری ببینید.

مــزایا
مــعایب