فرمر ناخن

55,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فرمر ناخن یک محصول کاربردی برای کاشت ناخن است. این فرمر می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تیپ ناخن باشد. رول 500 عددی این فرمر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر در زمینه کاشت ناخن فعالیت می‌کنید، خرید فرمر ناخن بسیار ضروری است. به کمک این وسیله و درجه‌بندی‌هایی که بر روی آن وجود دارد، مواد ژله‌ای کاشت را با هر اندازه مورد دلخواه خود بر روی ناخن قرار دهید. این نوع فرمر به دلیل کیفیت بالاتر و نشستن بر روی تمامی ناخن‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد. در نتیجه خرید این نوع فرمر را برای کاشت ناخن پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی فرمر ناخن

امروزه بسیاری از خانم‌ها به زیبایی و سلامت ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند. به طوری که امروزه تقاضا برای انجام کارهای مربوط به زیبایی ناخن مانند کاشت نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است. کاشت ناخن و ژلیش ناخن از جمله خدمات پرطرفدار در هر سالن زیبایی است. کاشت ناخن با فرمر جزو یکی از خدمات تخصصی هر سالن زیبایی است که توسط افراد آموزش دیده انجام می‌گیرد.

فرمر به عنوان یکی از ابزارهای کاشت ناخن شناخته می‌شود. استفاده از این وسیله در زمان کاشت ناخن باعث می‌شود تا ناخن‌های شما بلندتر از قبل به نظر برسد. فرمرها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها به صورت فلزی و برخی به صورت طلقی و یا کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مدرن‌ترین نوع فرمرها فرمر ناخن پروانه‌ای است.

استفاده راحت از این نوع فرمر باعث شده است تا بسیاری از ناخن‌کارها برای کاشت ناخن از آن استفاده کنند. استفاده از این نوع فرمر بسیار سریع است. در نتیجه مشتری زمان بسیار کمی را برای کاشت سپری خواهد کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا او کمتر دچار خستگی شود.

نصب درست فرمر ناخن و مراقبت‌های اصولی از آن باعث می‌شود تا طول عمر کاشت ناخن شما افزایش پیدا کند. برای استفاده از این فرمر کافی است تا آن را از روی رول جدا کنید. سپس آن را بر روی ناخن خود قرار داده و مطابق با اندازه مورد دلخواه برش بزنید. اگر به دنبال یک روش کاشت کم هزینه  و بادوام هستید، کاشت ناخن با فرمر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید فرمر مخصوص کاشت ناخن را برای شما فراهم کرده است.  شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید. این محصول به صورت رول 500 تایی به فروش می‌رسد و در مقایسه با سایر فرمرها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کافی است یک بار امتحان کنید تا نتیجه مثبت آن را بر روی ناخن‌های خود و یا مشتری ببینید.

 

مــزایا
مــعایب