صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326

6,360,000 تومان

خرید تلفنی محصول

93 قلم

صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند قابلیت تغییر ارتفاع به کمک جک هیدرولیکی، دسته‌های چرم و استیل ضد زنگ، رنگ‌بندی متنوع، انواع پایه‌های گرد و مربعی، دارای رکاب جلوپایی به صورت جداگانه، بدنه داخلی از جنس چوب و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

شاید در نگاه اول صندلی کوپ یک صندلی ساده و معمولی به نظر برسد، اما ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث می‌شود تا این صندلی برای آرایشگرانی که کارهای میکاپ و زیبایی را انجام می‌دهند، بسیار راحت‌تر اتفاق بیفتد. اگر شما هم به دنبال چنین صندلی هستید، صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی با ویژگی‌های خاص خود جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار است.

این صندلی علاوه بر زیبایی خاص از قیمت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تمام نیازهای شما را از یک صندلی میکاپ به خوبی برآورده می‌کند.

معرفی صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326

صندلی میکاپ جزو وسایلی است که در بسیاری از سالن‌های زیبایی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صندلی به دلیل کارایی بسیار بالای خود، جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی به شمار می‌رود. در واقع هر مدیر سالن زیبایی که قصد راه‌اندازی یک سالن آرایشگاهی را دارد، باید خرید این صندلی را در اولویت خریدهای خود قرار دهد.

چرا که انجام خدمات زیبایی بدون داشتن این صندلی امکان‌پذیر نیست. اگرچه صندلی‌های معمولی می‌توانند برای راه‌ انداختن کارها مناسب باشند، اما بر روی کیفیت نهایی کار تاثیر می‌گذارد. اگر شما هم برای انجام فعالیت‌های متنوع زیبایی نیاز به یک صندلی باکیفیت و زیبا دارید، خرید صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر شما به عنوان مدیر سالن زیبایی به دنبال یک صندلی مدرن و لوکس هستید، صندلی کوپ فلورانس یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. زیبایی این صندلی و خاص بودن طراحی آن زیبایی سالن آرایشگاهی شما را به خوبی تامین می‌کند. این صندلی در مقایسه با ویژگی‌های خود، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می‌تواند تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

ویژگی صندلی کوتاهی آرایشگاهی فلورانس مدل 326

برای راه‌اندازی لاین کوپ و کوتاهی خرید یک صندلی کوپ بسیار ضروری است. صندلی کوتاهی آرایشگاهی فلورانس با طراحی ایتالیایی و پشتی دارای لامبر ساپورت، مدلی مناسب برای سالن‌های آرایشگاهی کلاسیک به شمار می‌رود. این صندلی کاربرد زنانه دارد و برای استفاده در سالن‌های زیبایی زنانه یک گزینه‌ی انتخابی مناسب است. سایر ویژگی‌های صندلی فلورانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         جک هیدرولیکی پدالی و دستی این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع را برای شما فراهم می‌کند.
  •         نشیمن این صندلی راحت است. چرا که برای فوم آن از یک اسفنج مرغوب استفاده شده است.
  •         دسته‌های صندلی فلورانس برای زیبایی هر چه بیشتر از ترکیب چرم و استیل ضد زنگ ساخته شده است.
  •         رنگ‌بندی چرم این صندلی متنوع است. در نتیجه به راحتی با سایر تجهیزات آرایشگاه شما ست می‌شود.
  •         پایه‌های این صندلی به صورت سینی‌های گرد و یا مربعی فلت طراحی شده است. همچنین بعضی از مدل‌های صندلی کوپ فلورانس به صورت چهار پر طراحی شده است.
  •         بدنه داخلی صندلی کوپ فلورانس از جنس چوب پلاست است و از مقاومت بسیار بالا برخوردار است.
  •         این صندلی بسیار سبک بوده و جابجایی آن بسیار راحت است.
  •         رکاب جلوپایی این صندلی را می‌توانید به صورت جداگانه بر روی آن نصب کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا پای مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی آویزان نماند.

صندلی کوپ فلورانس مدل PC-326به عنوان یکی از جدیدترین صندلی‌های موجود در بازار در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی فوق‌العاده به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید. طراحی مدرن، ظرافت، زیبایی و کیفیت بسیار بالای این محصول شما را از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

مــزایا
مــعایب