صندلی ناخن کار مدل 3224

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی ناخن کار و منشی  مدل 3224با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به همراه جک دستی، دارای کمد درب‌دار، دارای پایه‌های چرخ‌دار و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

داشتن یک صندلی ناخن کمک می‌کند تا پدیکوریست بتواند با راحتی بیشتر فعالیت زیبایی خود را انجام دهد. اگر شما هم به دنبال یک صندلی ناخن راحت می‌گردید، صندلی ناخن کار و منشی مدل 3224 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی به دلیل ارتفاع مناسب خود، باعث می‌شود تا ناخن کار بتواند با راحتی بیشتر بر روی آن بنشیند. همچنین وجود یک پشتی ارگونومیک باعث شده است تا ناخن کار دچار آسیب‌های استخوانی نشود.

معرفی صندلی ناخن کار و منشی  مدل 3224

یکی از کارهای پرطرفدار در هر سالن زیبایی، انجام خدمات پدیکور و مانیکور است. به این دلیل که آلودگی هوا، کار کردن زیاد با ناخن‌های دست و پا، استفاده از شوینده‌های مختلف و ... باعث شده است تا ناخن‌های دست و پا دچار آسیب شود. در نتیجه بسیاری از خانم‌ها برای بازگرداندن زیبایی به دست و پاهای خود از پدیکور و یا مانیکور استفاده می‌کنند.

مدیران سالن‌های آرایشگاهی باید برای هرچه بهتر شدن خدمات سالن‌های زیبایی از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنند. یکی از وسایل ضروری برای خدمات پدیکور و مانیکور استفاده از صندلی مخصوص این کار است. اگر شما هم به دنبال یک صندلی خاص و راحت می‌گردید، صندلی ناخن کار و منشی مدل 3224 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

یکی از ویژگی‌های خوب تابوره پدیکور 3224 وجود یک کمد در زیر این صندلی است تا ناخن کار بتواند وسایل مورد نیاز برای خدمات کاشت، سوهان‌کشی، طراحی ناخن و ... را در زیر صندلی قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا علاوه بر دسترسی سریع ناخن کار به وسایلش، از بهم‌ریختگی سالن زیبایی نیز جلوگیری شود.

طراحی این صندلی به گونه‌ای است تا پدیکوریست بتواند با تسلط کافی خدمات مربوط به زیبایی ناخن را انجام دهد.

ویژگی صندلی تابوره پدیکور مدل 3224

برای تمام ناخن کارانی که به دنبال یک صندلی مناسب برای انجام خدمات زیبایی ناخن هستند، خرید صندلی ناخن کار مدل 3224 را پیشنهاد می‌دهیم. ویژگی‌های منحصر به فرد این صندلی به گونه‌ای است که شما از خرید آن پشیمان نخواهید شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای چهار پایه چرخ‌دار روان و با کیفیت
  •         دارای کمد درب‌دار جهت نگهداری وسایل پدیکور و مانیکور
  •         فوم تزریقی سرد نشیمن‌گاه بدون تغییر شکل ظاهری
  •         طراحی ارگونومیک نشیمن صندلی
  •         تنوع بالای رنگ چرم صندلی مطابق با سلیقه مشتری
  •         دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

سخن نهایی

انجام برخی خدمات زیبایی مربوط به ناخن مانند سوهان‌کش، پدیکور، مانیکور، کاشت و طراحی ناخن نیاز به تجهیزات ضروری از جمله صندلی مخصوص دارد تا ناخن کار بتواند با تسلط کافی خدمات زیبایی را انجام دهد. صندلی ناخن کار و منشی 3224 جزو یکی از صندلی‌های باکیفیت موجود در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌ها تبدیل شده است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین صندلی ناخن کار 3224 می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید.

مــزایا
مــعایب