دستگاه لوپ خارجی (یک سال گارانتی)

2,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه لوپ یک سال گارانتی یک وسیله مناسب برای هاشور، تاتو ابرو، کاشت ناخن و کاشت مژه است. همچنین لوپ سالنی برای پاک‌سازی پوست نیز قابل استفاده است.

دستگاه لوپ سالنی

گاهی ممکن است که برای دیدن پوست و مو از زاویه‌های مختلف، نیاز به یک ذره‌بین داشته باشید. دستگاه لوپ (یک سال گارانتی) به شما کمک می‌کند تا بتوانید اجسام و یا سطوح را با بزرگ‌نمایی دلخواه ببینید.

دستگاه لوپ‌ انواع مختلفی دارد و در صنعت‌های مختلفی ازجمله پزشکی، ساعت‌سازی، آرایشگاهی، جواهرسازی، عکاسی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال در صنعت‌هایی که با اجسام و اشیای ریز سروکار دارند، لوپ کمک می‌کند تا بتوانید آن‌ها را به‌راحتی ببینید.

مشخصات دستگاه لوپ (یک سال گارانتی)

دستگاه لوپ یک سال گارانتی دارای یک بدنه‌ی باکیفیت بوده و به‌صورت پایه‌دار طراحی‌شده است که استفاده از آن را برای شما ساده‌تر کرده است.

دستگاه لوپ دارای زوم 5 برابری است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید سطح پوست و مو را با جزئیات کامل چک کنید. به این دلیل که بخش زیر این لوپ آرایشگاهی ، از یک عدسی بزرگ ساخته‌شده است که کار یک ذره‌بین را انجام می‌دهد. زمانی که پوست یا مو زیر این دستگاه قرار می‌گیرد، شما می‌توانید آن را بیش‌ازحد واقعی خود بزرگ ببینید.

این دستگاه به‌صورت پرتابل طراحی‌شده است؛ بنابراین برای حمل آن در هرکجای سالن زیبایی به مشکل بر نخواهید خورد.

طریقه استفاده از لوپ آرایشگاهی

لوپ سالنی از یک عدسی به همراه یک چراغ LED تشکیل‌شده است. گاهی ممکن است به‌مرورزمان و یا در اثر برخورد با شی‌ء، لامپ شکسته شود. در این صورت بهتر است تا تعویض لامپ از این دستگاه استفاده نکنید.

برای استفاده از لوپ آرایشگاهی بهتر است ابتدا زاویه مناسب را برای دیدن تنظیم کنید. همچنین بهتر است برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به چشم، از نگاه مستقیم به لامپ خودداری کنید.

چراغ LED موجود در لوپ سالنی دارای نور مناسب بوده و با شفافیت زیادی می‌توانید ناحیه مورد نظر مانند پوست و یا ابرو را ببینید. در صورت تمایل می‌توانید نور چراغ لوپ را کم‌وزیاد کنید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر برای انجام کارهای زیبایی سالن آرایشگاهی خود به دنبال یک لوپ سالنی هستید، خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • دستگاه لوپ
  • ارتفاع مناسب
  • دقیق و واضح کردن کار
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب