لوپ خارجی کد 5000

2,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

لوپ پایه‌دار ایستاده مدل 5000 جهت استفاده در سالن‌های زیبایی ضروری می‌باشد. این محصول زوم 5 برابری به همراه نور را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید مو و پوست را از زاویه‌های مختلف ببینید.

لوپ آرایشگاهی مدل 5000

لوپ درواقع همان لامپ ایستاده ذره‌بین‌دار می‌باشد که برای کارهای پوست، آرایشگران سالن‌های زیبایی، تاتو کاران و طیف گسترده‌ای از مشاغل دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. جابه‌جایی آسان لامپ لوپ در کنار توانایی و کارایی آن ازجمله ویژگی‌های مثبت لامپ‌های ایستاده‌ی ذره‌بین‌دار آرایشگاهی می‌باشد. برای استفاده کافی است تا دستگاه را روشن کرده تا لامپ‌های آن روشن شود. سپس می‌توانید بعد از روشن شدن لامپ‌ها کار زیبایی خود را آغاز نمایید. هنگام استفاده دقت کنید تا بدون درپوش محافظ لامپ، به لامپ لوپ آرایشگاهی خیره نشوید تا به چشم شما آسیب وارد نشود.

اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، لوپ آرایشگاهی مدل 5000 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

چراغ لوپ ارائه‌شده توسط این شرکت، از تکنولوژی LED استفاده کرده است که حداکثر نور را برای شما فراهم می‌کند. از طرفی دیگر نور این چراغ به‌صورت متمرکز می‌باشد. درنتیجه در طول انجام این کار چشم شما در تماس مستقیم با نور نمی‌باشد.

لوپ با کد 5000، زوم چند برابری داشته و می‌توانید به‌راحتی مو، پوست و جزئیات آن را ببینید. یکی از ویژگی‌های عدسی‌های این محصول، وضوح تصویر می‌باشد. بدین معنا که با نزدیک کردن و یا دور کردن چراغ از صورت یا بدن فرد، هیچ تغییری در کیفیت تصویر به وجود نمی‌آید.

لذت خرید اینترنتی لوپ با کد 5000 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • دستگاه لوپ
  • ارتفاع مناسب
  • دقیق و واضح کردن کار
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب