کرم پودر ساتین doucce

405,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کرم پودر ساتین doucce

کرم پودر ساتین دوسه انواع پوست، به خصوص پوست های حساس مناسب می باشد. افرادی که پوستی حساس دارند باید در انتخاب کرم دقت بیشتری داشته باشند.

کرم پودر ساتین دوسه doucce

doucce یا دوسه نام یکی از برندهای معتبر آمریکایی می‌باشد که محصولات مختلف آرایشی را مطابق استانداردهای روز دنیا و بر اساس مد با کیفیتی بسیار مطلوب و عالی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

محصولات مختلف برند دوسه شامل لوازم‌آرایشی جهت زیباسازی پوست، چشم، صورت و لب و ... می‌باشد که سازگاری هرکدام از آن‌ها برای انواع پوست و بی‌ضرر بودن این تولیدات دوسه، این برند را در بین برندهای پرمصرف و موردعلاقه بسیاری از خانم‌ها و آرایشگران حرفه‌ای قرار داده است.

در بین انواع کرم پودرهایی که دوسه تولید و عرضه می‌کند، کرم پودر ساتین دوسه هم وجود دارد که نام ساتین آن همان مفهوم اطلس و درخشندگی را با خود می‌آورد.

در حقیقت شما بعد از استفاده از کرم پودر ساتین doucce علاوه بر این‌که پوشش کامل و بدون نقصی روی چین‌وچروک‌ها و عیب‌های احتمالی روی صورت خود می‌گذارید، ظاهری صاف، یکدست و ابریشمی مانند را به پوست صورت خود هدیه می‌کنید.

شکل ظاهری و بسته‌بندی‌شده کرم پودر ساتین دوسه با سایر کرم پودرهای موجود کمی تفاوت دارد و در محفظه‌ای مکعبی شکل شیشه‌ای قرار دارد که شکل ظاهری بهتری هم به خود گرفته است و می‌تواند انتخاب اول افراد باسلیقه و شیک پسند باشد.

ترکیباتی که در ساخت کرم پودر اطلسی یا ساتین دوسه استفاده‌شده است، حاوی مواد معدنی زیادی است که استفاده از آن را برای انواع پوست و حتی پوست‌های حساس، مجاز می‌کند.

اثر صافی و یکدست شدن پوست که بعد از استفاده از کرم پودر سوتین دوسه به وجود می‌آید، ماندگاری طولانی‌مدتی دارد و با توجه خاصیت سبکی که در این کرم پودر دوسه وجود دارد، هیچ‌گونه حس سنگینی و آزاردهنده‌ای روی صورت خود نخواهید داشت.

مواد معطر گیاهی استفاده‌شده در کرم پودر ساتین دوسه، آن را به یک کرم پودر خوش‌بو هم تبدیل می‌کند.

لذت خرید اینترنتی کرم پودر ساتین دوسه (Doucce را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

 

مــزایا
مــعایب