وکس عدسی 1 کیلویی بیوتی نام

  • بابونه
  • آزولین
  • شیر عسل
  • آرگان
  • چای سبز
  • اسطوخودوس
  • تیتان
  • گلس
  • کربن اکتیو

365,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

عدسی بیوتی نام آزولین

وکس عدسی بیوتی نام

در بین شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، نام شرکت آذر موم شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی هم برای مشتریان و مصرف‌کنندگان، آشنا و معتبر می‌باشد. آذر موم برای اولین بار در ایران علاوه بر موم‌های آرایشی، موم‌های صنعتی و دندانپزشکی را هم تولید و عرضه نموده است.

موم‌هایی که تولید می‌شود در حجم، شکل‌های مختلف و در رنگ‌های متنوع با توجه به موادی که در آن به کار می‌رود، روانه بازار می‌شود و محصولاتی که آذر موم تحت برند بیوتی نام، تولید می‌کند، ضمن تنوعی که دارد، مناسب و سازگار با هر نوع پوستی می‌باشد.

بیوتی نام در بین محصولات مختلفی که برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد معرفی کرده است، نوع موم عدسی را هم ارائه می‌کند که شکل تکه‌هایی شبیه عدس می‌باشند و به همین دلیل نام عدسی را به خود گرفته‌اند. موم‌های عدسی بیوتی نام در وزن‌های یک کیلوگرمی و 300 گرمی مناسب استفاده شخصی و سالن‌های اپیلاسیون ارائه می‌شود.

موم‌های عدسی را با نام‌های دیگری مثل موم‌های گرانولی و موم‌های مرواریدی نیز می‌شناسند.

موم‌های عدسی بیوتی نام به دلیل قدرت بالایی که در چسبندگی دارند، موهای زائد بدن را به‌راحتی از ریشه جدا می‌کنند و حتی برای کندن و رفع موهای زائد کوتاه و نرم هم بسیار مفید و کاربردی می‌باشند.

یک نکته مهم و کاربردی در مورد وکس عدسی بیوتی نام و درمجموع وکس‌های عدسی، این است که این نوع موم را می‌توانید بدون پد و در تمام نواحی بدن استفاده کنید.

بیوتی نام، در ترکیب موم‌های عدسی خود، از عصاره‌های مختلف و مفید برای تقویت پوست استفاده کرده است و علاوه بر آن، باعث کاهش و از بین رفتن تحریک و التهاب ناشی از به‌کارگیری موم نیز می‌شود.

وکس عدسی بیوتی نام، در عصاره‌های بابونه، آزولین، شیر عسل، آرگان، چای سبز، اسطوخودوس، تیتان، گلس و کربن اکتیو برای استفاده بسیاری از مشتریان با هر نوع پوستی که دارند، تولید و عرضه‌شده است.

موم عدسی Beauty Nam برای هر نوع پوستی که استفاده شود، سازگاری دارد و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره بابونه

در وکس عدسی بابونه بیوتی نام، از عصاره بابونه که خواص زیادی برای پوست و تقویت آن دارد استفاده‌شده است.

بابونه و عصاره آن خاصیت ضدالتهابی دارد و ازاین‌جهت استفاده از موم عدسی عصاره بابونه بیوتی نام، باعث از بین رفتن التهاب و تحریک بعد از اپیلاسیون نیز می‌شود و اگر آثاری از جوش، آکنه یا لک روی پوست هم باشد، با استفاده از وکس عدسی بابونه، محو و کمرنگ می‌شود.

وقتی از وکس عدسی Beauty Nam با عصاره بابونه استفاده کنید، باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش خطوط و چین‌وچروک روی آن و درنتیجه نرمی، لطافت، جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود.

خواص وکس عدسی بیوتی نام آزولین

از رزین‌های طبیعی و ماده آزولین به‌عنوان ترکیب اصلی وکس عدسی آزولین بیوتی نام استفاده‌شده است.

آزولین (Azulene)، خاصیت ضدالتهابی، ترمیمی و تسکین‌دهنده برای پوست دارد و استفاده از آن برای انجام عمل اپیلاسیون، تا حد خیلی زیادی از التهاب و تحریک بعد از اپیلاسیون می‌کاهد و باعث آرامش و نرمی پوست نیز می‌شود.

موم عدسی آزولین بیوتی نام برای افرادی که پوست لطیفی دارند، مناسب است و می‌توان برای از بین بردن موهای صورت و بدن از آن استفاده نمود.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره شیر عسل

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی با رایحه شیر و عسل جهت نرم، لطیف و شاداب کردن پوست وجود دارند.

در وکس عدسی شیرعسل بیوتی نام هم از پروتئین شیر و عصاره عسل طبیعی به‌عنوان ترکیبات اصلی این موم استفاده‌شده است.

مهم‌ترین و برجسته‌ترین کاری که استفاده از موم عدسی شیر و عسل بیوتی نام برای تقویت پوست انجام می‌دهد، آب‌رسانی و مرطوب نگه‌داشتن آن به همراه شادابی و طراوتش است.

علاوه بر این به کار بردن وکس عدسی بیوتی نام با عصاره شیر عسل، به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی موجود در عسل و ویتامین‌های زیادی که در آن هست، باعث پاک‌سازی بهتر و لایه‌برداری سطح پوست می‌شود و به‌عنوان یک اسکراپ طبیعی عمل می‌کند.

استفاده از وکس عدسی بیوتی نام شیر عسل، ضمن این‌که رایحه بسیار دل‌نشین و مطبوعی دارد، برای همه افراد با پوست‌های مختلف به‌ویژه آن‌هایی که پوست خشکی دارند، بسیار مناسب و مفید است.

خواص وکس عدسی بیوتی نام آرگان

وکس عدسی آرگان بیوتی نام، یکی دیگر از تولیدات موم عدسی Beauty nam می‌باشد که در ترکیب اصلی خود از روغن طبیعی آرگان استفاده کرده است.

وکس عدسی آرگان بیوتی نام، با برخورداری از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری و مفید برای پوست، باعث طراوت بخشیدن و ایجاد شادابی و نشاط در پوست می‌شود.

نرمی بیشتر و لطافت در پوست، اثر مهم و مفید دیگر استفاده از موم عدسی بیوتی نام آرگان می‌باشد.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره چای سبز

این روزها، بسیاری از افراد با خواص مفید چای سبز آشنا هستند. یکی دیگر از موم‌های عدسی تولیدی بیوتی نام، موم عدسی چای سبز بیوتی نام می‌باشد که در ترکیب آن از عصاره چای سبز استفاده کرده است.

وکس عدسی بیوتی نام با عصاره چای سبز، به دلیل این‌که خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار خوبی دارد باعث از بین رفتن و حذف سلول‌های مرده پوست و درنتیجه پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست می‌شود.

علاوه بر این وجود مقادیر زیادی از ویتامین E در وکس چای سبز بیوتی نام، باعث تقویت و بهبود آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست نیز می‌شود.

بعد از استفاده از وکس عدسی Beauty Nam چای سبز، شاهد شفاف شدن، افزایش لطافت و نرم‌تر شدن پوست خود، خواهید بود.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره اسطوخودوس

از عصاره اسطوخودوس یا گیاه لاوندر که اثرات بسیار مفیدی برای پوست دارد، در ترکیب وکس عدسی اسطوخودوس بیوتی نام استفاده‌شده است که رنگ بسیار ملایم و زیبای بنفش از همین گیاه مفید گرفته‌شده است.

لاوندر یا همان اسطوخودوس، خواص درمانی هم دارد و علاوه بر این از آن و یا مشتقات آن جهت تهیه لوازم‌آرایشی و بهداشتی جهت مراقبت از پوست هم بهره‌برداری می‌شود.

استفاده از وکس عدسی بیوتی نام با عصاره اسطوخودوس، باعث می‌شود تا سموم و مواد زائد بدن حذف و ضدعفونی شود.

موم عدسی با عصاره لاوندر بیوتی نام، فایده مهم دیگری هم دارد و آن، ایجاد حس آرامش، نرمی و لطافت بیشتر برای پوست می‌باشد.

ویژگی مفید دیگر استفاده از وکس عدسی اسطوخودوس Beauty Nam، از بین بردن آثار جوش و آکنه می‌باشد و ازاین‌جهت می‌توان به‌عنوان یک لایه‌بردار و پاک‌کننده طبیعی برای پوست استفاده نمود.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره تیتان

تیتانیوم دی‌اکسید یا دی‌اکسید تیتان، ماده اصلی استفاده‌شده در ترکیب وکس عدسی بیوتی نام با عصاره تیتان یا تیتانیوم می‌باشد که با روغن‌های گیاهی مفید و تقویت‌کننده برای پوست هم غنی‌شده است.

وجود دی‌اکسید تیتانیوم که به آن تیتانیا هم می‌گویند، در وکس عدسی تیتان بیوتی نام، باعث می‌شود تا سوزش‌های پوستی در اثر استفاده از موم و وکس تا حد خیلی زیادی التیام یابد.

از دی‌اکسید تیتان، در ساخت انواع کرم‌های ضد آفتاب هم استفاده می‌شود. بنابراین وقتی از موم عدسی beauty Nam تیتان استفاده می‌کنید، ضمن اینکه نرم و لطافت خاصی به پوست می‌دهد، موجب جلوگیری از آسیب‌های پوستی ناشی از حرارت و گرمای موم و باعث جوان‌سازی آن می‌شود.

خواص وکس عدسی بیوتی نام با عصاره کربن اکتیو

یکی دیگر از موم‌های عدسی تولیدی Beauty Nam، موم عدسی کربن اکتیو بیوتی نام می‌باشد که ماده اصلی ترکیب‌شده در این موم یا وکس، ماده کربن فعال یا همان زغال فعال می‌باشد.

وکس عدسی کربن اکتیو بیوتی نام، به خاطر داشتن ماده زغال فعال یا زغال اکتیو، باعث جذب سریع چربی‌های اضافه روی پوست و متعادل کردن اندازه چربی روی پوست می‌شود. به همین خاطر وکس عدسی بیوتی نام کربن اکتیو، برای افرادی که دارای پوست چرب هستند، بسیار مفید است.

استفاده از موم کربن اکتیو عدسی بیوتی نام، باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، لایه‌برداری و پاک‌سازی سطح پوست از انواع آلودگی‌ها نیز می‌شود.

رنگ ظاهری وکس کربن فعال بیوتی نام، همان رنگ زغال فعال و سیاه‌رنگ است، اما اثری که استفاده از این وکس عدسی، روی پوست می‌گذارد، دقیقاً خلاف رنگ آن است و باعث درخشندگی، شفافیت و روشن‌تر کردن پوست می‌شود و از این خاصیت به‌عنوان یک ویژگی مهم و امتیازی برای وکس عدسی زغال فعال بیوتی نام، می‌توان نام برد.

کوچک کردن منافذ پوست هم توسط وکس عدسی کربن اکتیو beauty Nam باکیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

می‌توانید از موم عدسی بیوتی نام کربن اکتیو، جهت جوان‌سازی پوست، محو کردن لکه‌های تیره پوست، آثار جوش و آکنه و سفید و شاداب نمودن پوست نیز بهره ببرید.

روش استفاده از وکس عدسی بیوتی نام

ازآنجایی‌که وکس عدسی، از نوع موم‌های گرم می‌باشد، ابتدا تکه‌های عدسی شکل این موم را در دستگاه‌های مخصوص موم داغ کن عدسی، بریزید، در دمای بین 36 تا 38 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید تا به حالت رقیق‌تر درآید و سپس با استفاده از کاردک‌های ویژه‌ای که برای این کار تعبیه‌شده است می‌توانید روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو، بکشید و در ادامه با کمک پد اپیلاسیون یا پارچه مخصوص اپیلاسیون کمی ماساژ داده و درنهایت با حرکتی سریع پد را در خلاف جهت رشد مو از روی پوست‌بردارید و با ماساژ دادن پوست از التهابات احتمالی بکاهید.

یادآوری می‌شود که وکس عدسی بیوتی نام را می‌توانید در همه قسمت‌های بدن و بدون پد هم استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه مطمئن و لذت‌بخش خرید اینترنتی وکس عدسی بیوتی نام را با تضمین اصالت کالا، تحویل ایمن و قیمت مناسب برای شما هم‌وطن عزیز به ارمغان می‌آورد.

  • 1000 گرمی
  • بیوتی نام
  • موم اپیلاسیون
  • موبر
  • موم گرم
  • صورت و بدن
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: