شامپو سر و بدن ویتالیتی فرش مردانه 250میل نیوآ

35,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شامپو سر و بدن نیوآ

این محصول مخصوص استفاده‌ی روزانه و مناسب برای موهای معمولی است و علاوه بر خاصیت شویندگی، دارای pH طبیعی است به همین دلیل می‌تواند برای موها هم استفاده شود، بدون اینکه باعث آسیب و یا مشکلی برای آن شود.

شامپو سر و بدن ویتالیتی فرش مردانه نیوآ

معرفی

این محصول دارای رایحه‌ای مدرن و مردانه است و سرشار از نشاط و طراوت که با رایحه‌ی روح بخش دریایی و همچنین ژل آبی ابریشمی با مواد معدنی دریایی که دارد این طراوت و نشاط را برای پوست شما به ارمغان میاورد،این شامپو با ترکیب‌های روغن دانه آفتابگردان و عصاره‌های دریایی خود نهایت محافظت را از بدن و موی سر شما میکند.این شامپو یک شاور ژلی می‌باشد که برای شستشوی سر و بدن مناسب می‌باشد.

ویژگی‌ها

  • رایحه‌ای مدرن و مردانه سرشار از نشاط و طراوت
  • رایحه‌ای روح‌بخش دریایی و همچنین ژل آبی ابریشمیبه همراه مواد معدنی دریایی 
  • تایید سازگاری با پوست بدن توسط متخصصان پوست 
  • نهایت محافظت از موی سر و بدن شما
  • ایجاد حس تازگی در پوست شما
  • 250 میل

توضیحات

مشغله‌های کاری و نداشتن زمان کافی برای آقایان از مواردی است که اجتناب‌ناپذیر است که این خود باعث می‌شود بسیاری از کارهای‌شان مثل حمام کردن در دقایق آخر خارج شدن از خانه و با سرعت زیادی انجام می‌شود اما می‌شود با استفاده از محصولات مناسب نیز دوش گرفتن فوری را هم لذت‌بخش کرد. این شامپو دو کاربرده است و می‌تواند برای موها و بدن استفاده شود و نیازی به استفاده‌ی جداگانه از شامپوی سر و بدن نیست.
روغن دانه‌ی آفتاب گردان دارای خاصیت ضد التهابی می‌باشد این روغن باعث می‌شود التهابات یا سوزش پوست را به هر شکل ممکن برطرف کند. روغن آفتابگردان حاوی ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین E بوده که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می‌باشد و همچنین علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر عوامل خارجی و اشعه ماورا بنفش خورشید با ایجاد یک لایه روی پوست شما از سلول‌های پوست نیز محافظت می‌کند و همچنین عناصر دریایی موجود در این محصول بر روی پوست و مویی شما تاثیراتی مانند افزایش اکسیژن و میزان تغذیه سلولی و سم زدایی از سلول‌های پوستی را دارد و همچنین جلبک‌ها نیز خاصیت افسانه‌ای دیگری دارند که آبرسانی به پوست و افزایش استثنایی تولید سلول پوستی را برای شما به بهترین شکل ممکن ایجاد میکند.
شماره مجوز 1293356578700876
مــزایا
مــعایب