شامپو اکسپرس2در1 مناسب انواع مو 250میل نیوآ

21,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شامپو اکسپرس2در1 نیوآ

این شامپوی 250 میلی لیتری با فرمولاسیونی ساخته شده تا بتوان از آن به‌صورت روزانه بدون ایجاد آسیبی استفاده کرد؛ به‌ صورتی که به سلامت پوست و موهای‌تان صدمه‌ای وارد نشود.

شامپو اکسپرس2در1 مناسب انواع مو نیوآ

معرفی 

با هر بار دوش گرفتن و استفاده‌ی مداوم از این شامپو حسی از تازگی را برای‌ شما به ارمغان خواهد آورد. عطر و بوی مطبوع و مناسب این شامپو در تمام روز مشام‌ شما را نوازش داده و از چرب شدن زود هنگام موها جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌ها

  • یشترین مراقبت در کوتاهترین زمان
  • مناسب برای انواع مو
  • ایجاد ظاهری سالم و براق در موها
  • عصاره اقاقیا و سیستم بیوسافت
  • درخشندگی سریع
  • 250 میل

توضیحات

مو یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی افراد است؛ به‌همین خاطر باید اهمیت و وسواس بیش‌تری در انتخاب شامپوی مناسب به خرج داد. با فرا رسیدن فصل ‌گرما، استحمام و استفاده‌ی روزانه از مواد بهداشتی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل می‌شود؛ به همین خاطر باید در انتخاب لوازم شستشوی مناسب توجه بیش‌تری نشان داد و از شوینده‌هایی استفاده کرد که در اثر استفاده‌ی مکرر باعث خشکی پوست سر نشود. در این بین آقایان باید توجه بیش‌تری نشان دهند؛ چراکه با وجود مشغله و کار در محیط‌های خارج از خانه امکان مراقبت خاص از موی خود را ندارند.
شامپوی  نیوآ (Nivea) برای تقویت موی آقایان مناسب است و می‌تواند نیاز آقایان به شوینده‌ی مناسب با فرمولاسیون ملایم را رفع ‌کند. مهم‌تر از همه این‌که این شامپوی 250 میلی لیتری با فرمولاسیونی ساخته شده تا بتوان از آن به‌صورت روزانه بدون ایجاد آسیبی استفاده کرد؛ به‌ صورتی که به سلامت پوست و موهای‌تان صدمه‌ای وارد نشود.

شماره مجوز 9816214425869386

مــزایا
مــعایب