شامپو سرو بدن مردانه اسپرت 500 میل

  • 500 میلی‌لیتر
  • 250 میلی‌لیتر

48,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

شامپو سرو بدن مردانه نیوآ

این شامپو دارای رایحه مردانه و شاداب لیمو ترش به احساساتان نشاط می‌بخشد، ژل آبی خنک حاوی مواد معدنی به کفی برانگیزنده تبدیل شده تا نیروی تازه ای به شما ببخشد.با هر بار دوش گرفتن باتری‌های خود را شارژ کنید.

شامپو سرو بدن مردانه اسپورت نیوآ

معرفی 

شامپو سر و بدن اسپرت آقایان نیوا یک شامپو چند منظوره با قدرت احیا پوست برای آقایان ورزشکار می‌باشد که ترکیب ژل و یخ این شامپو برگرفته از مواد معدنی می‌باشد در کنار رایحه مردانه و خنک لیمو، پوست را کاملا خنک نموده و سبب افزایش طراوت و شادابی پوست می‌گردد. شامپو سر و بدن اسپرت آقایان نیوا پوست صورت ، بدن و مو‌ها را کاملا تمیز نموده و آن‌ها را برای طولانی مدت با طراوت نگاه می‌دارد.

ویژگی‌ها

  • تعادل PH پوست
  • مناسب برای سر و بدن 
  • 250میل
  • سازگاری با پوست توسط متخصصان پوست تایید شده است

توضیحات

شامپوهای بدن، جایگزینی موثر و مناسب برای صابون های قدیمی هستند. شامپو های بدن بسیاری وجود دارد که دارای خواص متعددی هستند که همگی در یک محصول جمع شده اند، و می توان از آنها به عنوان صابون و در مواقع لزوم، ژل اصلاح استفاده کرد. این محصولات بسیار بهداشتی تر از قالب های صابون هستند چرا که صابون های قدیمی علاوه بر این که باکتری ها، بر روی سطح بیرونی آن میچسبند و ممکن است این آلودگی نیز بر روی پوست منتقل شود؛ همچنین صابون های قدیمی چربی سطح پوست را از بین میبرد و خشکی و کشیدگی بر روی سطح پوست ایجاد می کند به همین منظور شامپو های بدن ایده آل هستند زیرا این محصولات علاه بر سهولت حمل کالا برای سفر و حمام، بهداشتی است و حاوی فرمولاسیون پیشرفته برای جلوگیری از خشکی پوست می باشد.

شماره مجوز 1005532030717252
شماره مجوز 3120408895665012
مــزایا
مــعایب