خمیر ریش پوست حساس 100میل نیوآ

35,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیرریش پوست حساس 100 میل نیوآ

نیوآ، نام یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی در کشور آلمان است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند و در بیشتر نقاط جهان شناخته‌شده است.

بیشتر نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات نیوآ، که اعتماد زیادی به این برند دارند و کیفیت تولیدات نیوآ را از قبل آزموده‌اند، به‌واسطه سابقه و تجربه بیشتر از صدسال این شرکت برآورده می‌شود.

توسط نیوآ، محصولات مختلفی جهت مراقبت از پوست تولید می‌شود و مناسب شرایط و پوست‌های متنوع می‌باشد.

یکی از تولیدات نیوآ که مرتبط با مراقبت‌های پوستی آقایان می‌باشد، خمیر اصلاح و خمیرریش می‌باشد.

معمولاً برای مردانی که پوست آن‌ها از نوع حساس هست، احتمال آسیب‌دیده شدن پوست و صدمه به آن، هنگام اصلاح صورت بیشتر است.

نیوآ برای حل این مشکل و جهت اصلاح بهتر و راحت‌تر پوست‌های حساس مردان، یک نوع خمیرریش مناسب پوست‌های حساس در حجم 100 میلی‌لیتر، تولید کرده که با عصاره بابونه غنی‌شده است و خاصیت مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده دارد.

خمیر اصلاح پوست حساس مردانه نیوآ، با ایجاد کف کرمی و خامه‌ای شکل، موهای صورت را نرم‌تر می‌کند.

با استفاده از خمیرریش پوست حساس 100 میل نیوآ و اثر خنک‌کنندگی آن برای پوست، می‌توانید تجربه دلپذیر و بدون آسیب از یک اصلاح دقیق، تمیز و راحت را داشته باشید.

اگر هنگام اصلاح صورت، پوست شما دچار سوزش و خارش می‌شود، می‌توانید از خمیر اصلاح سنسیتیو بر روی صورت استفاده کنید تا اثری از خارش و سوزش نباشد.

استفاده از خمیرریش حساس نیوآ، به این دلیل که فاقد الکل است و سوزشی ایجاد نمی‌کند، برای آقایانی که پوست حساسی دارند، کاملاً مفید و بی‌ضرر است.

قبل از اصلاح صورت خود، مقداری از خمیر اصلاح پوست‌های حساس نیوآ را با استفاده از برس مخصوص اصلاح، در ناحیه موردنظر پخش‌کنید تا ضمن مراقبت از پوست، اصلاحی بسیار راحت، بدون آسیب و کاملاً تمیز داشته باشید.

برای این‌که اصلاح کامل‌تری داشته باشید، بهتر است بعد از زدودن موهای صورت و اصلاح آن‌ها از افترشیو مناسب استفاده کنید تا مراقبت از پوست تکمیل شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح پوست‌های حساس نیوآ را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

 

مجوز بهداشت :7356237178834266

مــزایا
مــعایب