خمیر ریش سنستیو (حساس) نیوآ

35,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیرریش سنستیو (حساس) نیوآ

Nivea Sensitive Shaving Cream

یکی از شرکت‌های برتر و نام‌آشنای جهانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، نیوآ، می‌باشد که برخاسته از آلمان می‌باشد و در بیشتر نقاط جهان شناخته‌شده است.

تجربه و فعالیت بیش از صدسال برند نیوآ، باعث شده است تا همیشه جهت جلب اعتماد و رضایت مشتری بر اساس فناوری‌های روز دنیا و مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه خاصی موفق عمل کند و تا به امروز افتخار رضایت و اعتماد مصرف‌کننده را در سابقه خود دارد.

محصولات مختلفی که جهت مراقبت از پوست توسط Nivea  (نیوآ)، تولید می‌شود، مناسب شرایط و پوست‌های متنوع می‌باشد.

یکی از تولیدات نیوآ که مرتبط با مراقبت‌های پوستی مردان می‌باشد، خمیر اصلاح و خمیرریش می‌باشد.

برای آقایانی که پوست حساسی دارند و هنگام اصلاح صورت، ممکن است آسیبی به پوستشان وارد شود، نیوآ، خمیرریش یا کرم اصلاح نیوآ من سنسیتیو را تولید و ارائه کرده است که جهت تقویت و مراقبت از پوست‌های حساس مفید است.

اگر هنگام اصلاح صورت، پوست شما دچار سوزش و خارش می‌شود، می‌توانید از خمیر اصلاح سنسیتیو بر روی صورت استفاده کنید تا اثری از خارش و سوزش نباشد.

معمولاً استفاده از محصولاتی که در فرمولاسیون آن‌ها از الکل استفاده‌شده است برای پوست‌های حساس، مشکل‌آفرین است. به همین خاطر استفاده از خمیرریش حساس Nivea، برای این افراد، به این دلیل که هیچ‌گونه الکلی ندارد و سوزشی ایجاد نمی‌کند، کاملاً مفید و بی‌ضرر است.

قبل از اصلاح صورت خود، مقداری از خمیر اصلاح مخصوص پوست‌های حساس نیوآ را با استفاده از برس مخصوص اصلاح، در ناحیه موردنظر پخش‌کنید تا ضمن مراقبت از پوست، اصلاحی بسیار راحت، بدون آسیب و کاملاً تمیز داشته باشید.

خمیرریش سنسیتیو نیوآ رایحه‌ای ندارد اما از اثرات مثبت، مفید، تسکین‌بخش و آرام‌کننده بابونه و هاماملیس جهت حفظ و سلامتی بهتر پوست‌های حساس آقایان بهره می‌برد.

برای این‌که اصلاح کامل‌تری داشته باشید، بهتر است بعد از زدودن موهای صورت و اصلاح آن‌ها از افترشیو مناسب استفاده کنید تا مراقبت از پوست تکمیل شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیرریش سنستیو (حساس) نیوآ را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

 

مــزایا
مــعایب