خمیر ریش ملایم نیوآ

35,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیرریش ملایم نیوآ

محصولات مختلفی جهت مراقبت‌های پوستی از سوی شرکت‌ها و کارخانه‌های متنوع از سراسر جهان‌ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، اما نیوآ، نام یک برند آلمانی با تجربه و سابقه‌ای بیش از صدسال می‌باشد که در زمینه تولید و عرضه محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند و همگام با فناوری روز دنیا است.

NICEA (نیوآ)، نامی برگرفته از دو کلمه nix و nivis می‌باشد که به عبارت «برف سفید» ترجمه می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت بیشتر افراد یا حتی همه مردم، حداقل یک محصول از این برند معتبر و خوش‌نام را استفاده کرده‌اند. ارزش اعتماد و کیفیت مطلوب محصولات برای نیوآ تا حدی بوده است که همچنان بعد از یک قرن تجربه، موردتوجه و اعتماد بسیاری از مصرف‌کنندگان دنیا می‌باشد.

در بین محصولات متنوع مراقبت از پوست که نیوآ تولید می‌کند، برای مراقبت بهتر پوست مردان هنگام اصلاح صورت، انواع خمیرریش، ژل و کرم اصلاح را نیز ارائه می‌کند.

خمیرریش ملایم نیوآ، یکی از این محصولات می‌باشد که برای انواع پوست‌های خشک، حساس، چرب و معمولی مناسب است.

کف کرمی که در خمیر اصلاح ملایم نیوآ، بر روی پوست صورت قرار می‌گیرد مواد معدنی دریایی و ویتامین‌هایی دارد که برای مراقبت و حفظ سلامتی پوست بسیار اثرگذار است.

ازآنجایی‌که موهای صورت آقایان ضخامت و زبری زیادی دارد، بهتر است خمیر اصلاح ملایم نیوآ، حدود دو دقیقه در ناحیه‌ای که قرار است اصلاح شود، بماند تا موهای آن قسمت نرم‌تر شود و درنتیجه عمل اصلاح باکیفیتی مطلوب و آسان‌تر انجام شود.

استفاده از خمیرریش ملایم NIVEA باعث می‌شود تا تیغ اصلاح با ملایمت بیشتری روی پوست حرکت کند و درنهایت موجب ایجاد نرمی و لطافت خاصی در پوست صورت هم می‌شود.

برای این‌که اصلاح کامل‌تری داشته باشید، بهتر است بعد از زدودن موهای صورت و اصلاح آن‌ها از افترشیو مناسب استفاده کنید تا مراقبت از پوست تکمیل شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیرریش ملایم نیوآ را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

  • مجوز بهداشت :8091862072745374
مــزایا
مــعایب