شامپو و نرم کننده و تقویت کننده ضد خشکی و موخوره cream &amp oil شوما

28,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شامپو، نرم کننده و تقویت کننده ضد خشکی و موخوره cream & oil

برند شوما Schauma زیرمجموعه شرکت آلمانی شوارسکف می باشد که یکی از محصولات پرفروش و محبوب در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی نیز هست. محصولات شوما Schauma برای انواع موها قابل استفاده است.

محصولات شوما برای انواع موهای آقایان و خانم ها تولید شده و در بازار موجود می باشد.

حاوی روغن آرگان و عصاره گل وانیل، برطرف کننده خشکی، شکنندگی و موخوره، آبرسان و احیا کننده ساختار مو، افزایش لطافت و درخشندگی مو

مناسب موهای خشک، شکننده و دارای موخوره

رم کننده‌ها از تاثیرگذارترین مواد بر روی مو بخصوص برای موهایی آسیب دیده هستند. انتخاب یک نرم کننده‌ی خوب که حاوی ترکیبات طبیعی موثر باشد، می‌‎تواند به راحتی و در دسترس‌ترین شکل ممکن به ترمیم و تقویت مو بپردازد. برند آلمانی شوما (Schauma) نرم کننده « را در حجم 250 میلی لیتر به همین منظورعرضه کرده است. بیشترین مزیت و تاثیر این نرم کننده بواسطه‌ی وجود روغن آرگان در ترکیبات آن است. این نرم کننده‌ با ترکیبا مفیداش می‌تواند از مو مراقبتی ویژه به عمل آورد. با ماساژ مواد آن بر روی مو و پوست سر و جذب آ‌ن‌ها توسط الیاف مو، عمل بازسازی بلافاصله انجام خواهد شد. این محصول به واسطه‌ی وجود روغن آرگان با خواص مرطوب کنندگی‌اش، به راحتی موهای شکننده را ترمیم کرده و از ایجاد ظاهر بد مو جلوگیری می‌کند. استفاده از آن می‌تواند ضمن نرم کردن مو و شانه پذیری آن، تاثیر خوبی در بازسازی موهای آسیب دیده و پیشگیری از شکسته شدن و خرد شدن مو داشته باشد. از دیگر مزایای این نرم کننده، ترمیم موخوره و تقویت بافت ضعیف شده‌ی مو است. پس از مدت کوتاهی از استفاده‌ی این محصول، می‌توان درخشندگی مو را بوضوح دید. برند «شوما» (Schauma) یکی از برندهای تجاری است که اریه دهنده‌ی محصولاتی قابل اعتماد برای تمام اعضای خانواده است. این برند آلمانی در طراحی فرمولاسیون محصولات خود بخصوص در زمینه‌ی مو، بگونه‌ای عمل کرده که بهترین محصولات را برای مراقبت و زیبایی مو عرضه کرده است. این برند تحت شرکت شوارتسکف وهنکل آلمان تولید می‌شود که سعی کرده تا با استفاده از بهترین ترکیبات طبیعی و موثر برای انواع آسیب‌های مو محصولاتی موثر تولید کند. این نرم کننده را می‌توان در کنار شامپو و کرم تقویت کننده‌ از همین مدل به عنوان محصولات مکمل آن استفاده کرده و نتیجه‌ی بهتری گرفت.

حجم 400 میلی لیتر

مجوز بهداشت :1452032658744102

ساخت کشور آلمان
مــزایا
مــعایب