اسپری روغن دو فاز 100میل بیوداکس

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری روغن دو فاز 100 میل بیوداکس

اگر عادت کرده‌اید که همیشه یا در بیشتر مواقع برای این‌که موهای خوش‌حالتی داشته باشید، از وسایلی مثل سشوار و اتو یا سایر وسایل برقی و حرارتی استفاده کنید، طبیعی است که در کنار خوش‌حالت شدن موها، به‌مرورزمان، آسیب و صدمه‌هایی نیز به مو وارد می‌شود و حالا اگر موهای شما از نوع خشک آن باشد، این آسیب‌ها بیشتر هم می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود، هنگام استفاده از سشوار، اتوی مو و ... جهت تقویت مو و کمتر آسیب دیدن آن، از محصولات مرتبط استفاده نمایید.

بیوداکس BIODOX در تولیدات خود، محصولی را با عنوان اسپری دو فاز روغن 100 میل ارائه کرده که برای همه افراد با هر نوع مو مناسب و سازگار است.

قبل از این‌که از ابزار حرارتی مثل سشوار و اتو مو استفاده کنید، این محصول را روی موی خود اسپری کنید تا شاهد اثرات فوق‌العاده آن باشید.

اسپری روغن دو فاز بیوداکس، علاوه بر این‌که نقش تقویت‌کننده و هیدراته (آب‌رسانی)، برای موهایتان دارد، آسیب‌های ناشی از حرارت و گرما را هم کم می‌کند و موجب می‌شود تا موها، به‌ویژه موهای خشک، گرفتار چند شاخه شدن یا موخوره و حتی خشکی بیشتر نشوند.

اسپری دو فاز روغن Biodox، در حجم 100 میلی لیتری ارائه شده و حاوی روغن است و بدون این‌که چربی اضافه‌ای روی مو ایجاد کند، نقش تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده موها را هم دارد و درنهایت وجود این روغن، درخشندگی، شفافیت، حالت براق و ابریشمی و درعین‌حال صافی یکدستی را به موها می‌بخشد که همه‌ی این‌ها در کنار هم یک حس بسیار خوب و دلپذیر را به وجود می‌آورد.

علاوه بر مزیت‌هایی که برای اسپری روغن دو فاز بیوداکس ذکر شد، می‌توان این مورد را هم افزود که این اسپری از موها در برابر خطرات ناشی از اشعه خورشید نیز مراقبت و محافظت می‌نماید.

 

  • 100 میل
  • بیوداکس
  • اسپری کراتینه
  • مناسب برای کراتینه کردن مو
  • صاف کننده و مقاوم کننده مو
مــزایا
مــعایب