اسپری کراتین روغن آرگان 100میل بیوداکس

180,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اسپری کراتین روغن آرگان 100 میل بیوداکس یک محصول فوق‌العاده جهت استفاده قبل از سشوار یا اتو مو می‌باشد. جلوگیری از موخوره، تقویت موها، صاف شدن موها، جلوگیری از وز شدن موها و ... ازجمله نقاط مثبت این محصول است.

اسپری کراتین روغن آرگان با سایز 100 میل بیوداکس (Biodox)

یکی از ابزارهایی که به زیبایی موها کمک می‌کند، سشوار یا اتو مو می‌باشد. این ابزارها اگرچه بسیار رایج هستند، اما در طولانی‌مدت می‌تواند به موهای شما آسیب وارد کند. در چنین شرایطی استفاده از یک اسپری محافظت‌شده می‌تواند از صدمه وارد شدن به موهای شما جلوگیری کند. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، استفاده از اسپری کراتین روغن آرگان بیوداکس را به شما توصیه می‌کنیم.

شما می‌توانید اسپری کراتین روغن آرگان بیوداکس را قبل از استفاده از سشوار یا اتو مو استفاده کنید.

اسپری کراتین روغن آرگان Biodox خاصیت محافظت‌کنندگی داشته و موهای شمارا در برابر حرارت حفظ می‌کند.

کراتین موجود در اسپری 100 میل بیوداکس، موهای شمارا ترمیم و تقویت کرده و لطافت و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

اسپری کراتین 100 میل بیوداکس دارای عصاره‌ی روغن آرگان می‌باشد که موهای شمارا تقویت و هیدراته می‌کند.

با استفاده از اسپری کراتین روغن آرگان 100 میل Biodox دیگر نگران خشکی و یا موخوره نباشید.

برخلاف سایر روغن‌ها، عصاره‌ی روغن آرگان موجود در اسپری کراتین 100 میل بیوداکس از ایجاد چربی بر روی مو جلوگیری می‌کند. همچنین موهای شمارا صاف‌کرده و از وز شدن آن جلوگیری می‌کند. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا نتیجه‌ی مثبت آن را ببینید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی اسپری کراتین روغن آرگان 100 میل بیوداکس می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید.

  • 100 میل
  • بیوداکس
  • اسپری مو
  • کراتینه کردن موی سر
  • مناسب برای مو های آسیب دیده و ضعیف
مــزایا
مــعایب