سشوار چرخشی مک استایلر MC-6625

1,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

سشوار چرخشی مک استایلر مدل MC-6625دارای وزن 550 گرم، سیم با طول 1.2 متر، یک سری اضافی کوچکتر، جنس المنت سرامیکی و... به یکی از پرفروش‌ترین سشوارهای خانگی در بازار تبدیل شده است.

اگر برای شما نیز برس کشیدن و سشوار کردن به صورت همزمان سخت است، خرید سشوار چرخشی مک استایلر MC-6625 را پیشنهاد می‌دهیم. این سشوار به دلیل دارا بودن برس، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به طور همزمان از سشوار نیز استفاده کنید. کاربرد این دستگاه بسیار زیاد است؛ در نتیجه می‌توان از آن هم در آرایشگاه و هم در خانه استفاده کنید.

ویژگی سشوار چرخشی مک استایلر MC-6625

اگر وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه ندارید و می‌خواهید موهای خود را در خانه سشوار بکشید، خرید سشوار چرخشی مک استایلر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سشوار به صورت چرخشی و همراه با یک برس  است. در نتیجه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به راحتی موهای خود را حالت دهید.

این ویژگی به خصوص برای کسانی که به دنبال برس کشیدن مو به همراه سشوار هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است و کمک می‌کند تا بعد از سشوار کشیدن، موها مرتب به نظر برسند. در نتیجه شما می‌توانید از این سشوار چرخشی هم به عنوان برس و هم به عنوان سشوار استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت سشوار چرخشی مک استایلر مدل MC-6625 می‌توان به سرعت بالای سشوار  کشیدن مو اشاره کرد. چرا که به کمک برس آن می‌توان سشوار کشیدن مو را در زمان کمتری انجام داد. این سشوار هم به صورت خانگی و هم در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتور DC این سشوار، توان 1200 وات را فراهم می‌کند. این سشوار خارجی سالنی دارای یک سیم 1.2 متری است. طول بلند این سیم برای سالن‌های زیبایی که با کمبود پریز مواجه هستند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. جنس المنت این سشوار از سرامیک است و باقابلیت چرخش خود در تمامی جهت‌ها، امکان برس و سشوار کشیدن راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سشوار مک استایلر دارای دو درجه حرارت بوده که علاوه بر ایجاد باد گرم، باد سرد را نیز برای شما فراهم می‌کند. این سشوار حرفه‌ای وزن بسیار کمی دارد و کار طولانی با آن دست شما را خسته نخواهد کرد. در جعبه بسته بندی این سشوار سالنی یک سری کوچک اضافه نیز وجود دارد و با قابلیت توزیع گرمای یکسان، حالت‌دهی به موها را راحت‌تر کرده است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید سشوار چرخشی مک استایلر مدل MC-6625 را با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب