سشوار حرفه ای مک استایلر MC-6603

290,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

سشوار حرفه ای مک استایلر - MAC Styler Hair Dryer MC-6603

سشوار یکی از لوازم برقی خانگی به شمار می‌رود و در بیشتر خانه‌ها وجود دارد. این دستگاه برای خشک کردن و فرم دادن موی سر کاربرد زیادی دارد و در مدلهای متفاوت به بازار ارایه می‌شود.

از آنجایی که مو نقش مهمی در زیبایی چهره یک فرد و جذابیت چهره ایجاد میکند. خوش فرم بودن مو ها همچنین شفافیت آن کمک بسیاری در زیبایی میکند. که این زیبایی را میتوان با استفاده از سشوار ها ایجاد کرد که همچنین سشوار ها در سرعت خشک شدن موها بسیار پر کاربرد هستند.
سشوار MC-6603  دارای فن آوری تولید یون، باد سرد و خصوصیات دیگر می باشد. سشوارها بطور معمول دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC می باشند. یکی از ویژگی‌های این محصول، وجود موتور AC است. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته می شود، این محصول با دارا بودن سرعت باد 130 کیلومتر در ساعت می‌تواند به صورت مداوم و ممتد روشن بماند.

بسیارمناسب برای حرفه‌ای ها خصوصا آرایشگاه‌ها بوده و به همین دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کردن موهایشان زمان زیادی می برد.

یک کاربرد دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است که این ویژگی به حفظ حالت موها کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید.


فناوری پیشرفته‌ی دیگری که در این محصول استفاده شده، تولید یون هست. این فن آوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب رساندن به موها جلوگیری می‌کند، ضمن اینکه با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند.

 جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها نیز می‌افزاید. طول 260سانتیمتری سیم استفاده از سشوار را آسان می‌نماید. دارای حلقه آویختن می باشدهمچنین با استفاده از سری متمرکز‌کننده به راحتی می‌توان موها را صاف نمود،دارای دیسپانسر می باشد به همین خاطر آرایشگرهایی که به دنبال یک سشوار پرقدرت با قابلیت های پیشرفته اند این سشوار را انتخاب میکنند.

مشخصات کلی:

2300 وات

ACموتور (موتور سنگین با دوام طولانی)

عملکرد آیونیک دائم

فشار باد بسیار زیاد

دو حالت کنترل فشار باد

سه حالت کنترل حرارت (سرد،گرم،ملایم)

دو سری متمرکز کننده هوا

فیلتر جداشدنی پشت دستگاه

کابل 260 سانتی متر استاندارد

فشار باد بسیار زیاد

خنک سازی سریع هوا

مــزایا
مــعایب