کف اصلاح اکسترا مویسچر (رطوبت مضاعف) نیوآ

23,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کف اصلاح فوق العاده غنی، حاوی مرطوب کننده و ویتامین مراقبتی، به پیشگیری از خشک و کشیده شدن پوست کمک می کند. وضع پوست را بهبود می بخشد و از آن مراقبت می کند.

چگونه کار می کند؟

  • اصلاح پیشرفته با فن آوری Ultra Glide: باعث سریدن موثر تیغ می شود. اصلاحی تمیز و راحت به ارمغان می آورد. در برابر خراش و التهاب محافظت می کند. سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست تایید شده است. نتیجه اصلاح تمیز و پوست مراقبت شده. مرطوب شدن موثر پوست. احساس مراقبت شدگی، نرمی و لطافت بر روی پوست. قبل از مصرف خوب تکان دهید. قوطی را ایستاده نگه دارید. مستقیم روی صورت ماساژ دهید. 

    کف اصلاح اکسترا مویسچر (رطوبت مضاعف)، حاوی مرطوب کننده و ویتامین مراقبتی، به پیشگیری از خشک و کشیده شدن پوست کمک می کند و آن را در برابر خراش و التهاب محافظت می کند.

    اصلاح پیشرفته با فن آوری Ultra Glide: باعث سریدن موثر تیغ می شود. اصلاحی تمیز و راحت به ارمغان می آورد. در برابر خراش و التهاب محافظت می کند. سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست تایید شده است. نتیجه اصلاح تمیز و پوست مراقبت شده. مرطوب شدن موثر پوست. احساس مراقبت شدگی، نرمی و لطافت بر روی پوست.

    مجوز بهداشت :9602841236078563

    .
مــزایا
مــعایب