آرایشی و زیبایینمایشگاه خارجی

راهنمای تورهای دبی

راهنمای تورهای دبی

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای عربی را دارید، ما در مجله تخصصی بیوتی کالا، شهر مدرن و محبوب دبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شهر دبی به‌عنوان یک منطقه‌ی توریستی در خاورمیانه، هرساله میهمان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد. مراکز خرید، مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه، موقعیت‌های تفریحی و هیجانی، نمایشگاه‌های بین‌المللی، خانه‌های قدیمی، موزه‌های سنتی، امن بودن و تمیز بودن ازجمله دلایلی است که این شهر دیدنی را به یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است.

موقعیت جغرافیای دبی در کنار هوای ملایمش باعث شده است تا ایرانی‌های زیادی شهر لوکس و مدرن دبی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند؛ به همین دلیل تقاضای بالایی برای خرید تورهای دبی وجود دارد.

اگر شما هم دوست دارید که شهر دیدنی دبی را بهتر بشناسید و اطلاعاتی درباره‌ی تورهای دبی کسب کنید، خواندن ادامه‌ی این مقاله از مجله تخصصی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تاریخچه شهر دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شهر دبی در ابتدا یک آبادی کوچک بود. شغل بیشتر ساکنین شهر دبی به دلیل نزدیکی به آب، ماهیگیری، استخراج مروارید و کشاورزی بود و از این طریق امرار معاش می‌کردند. جایگاه خوب جغرافیایی این شهر، در کنار کشف نفت باعث شد تا بعدها این شهر به‌عنوان یک بندر مهم در جهان مطرح شود. از آن زمان به بعد تجار زیادی به سمت این شهر رهسپار شدند و این باعث گردید تا این کشور شروع به رشد کردن نماید.

تورهای نمایشگاهی شهر توریستی دبی

موقعیت جغرافیایی شهر دبی به‌گونه‌ای است که دسترسی راحت اغلب کشورهای دنیا به آن امکان‌پذیر می‌باشد. به همین دلیل شهر دبی محل برگزاری نمایشگاه‌های بسیار مهم و بین‌المللی مانند نمایشگاه Beauty World 2020 می‌باشد. همچنین اغلب نمایشگاه‌های مهم خاورمیانه و کشورهای عربی در شهر توریستی دبی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه‌ها، شرکت‌ها و برندهای خارجی مرتبطی در آن حضور دارند که تجربه‌ی بی‌نظیری را برای تجار و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها فراهم می‌کند؛ بنابراین اگر شما نیز قصد شرکت در یکی از این نمایشگاه‌های بزرگ را دارید، تورهای نمایشگاهی دبی می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. با استفاده از تورهای نمایشگاهی دبی می‌توانید از خدماتی مانند رزرو هتل، دریافت ویزا، رزرو بلیط و سایر امکانات آن بهره‌مند شوید.

مزایای سفر به دبی با تورهای دبی

اگر می‌خواهید که یک سفر خاطره‌انگیز به دبی را تجربه کنید، سفر با تور دبی می‌تواند یک سفری کامل را برای شما به ارمغان بیاورد. در بخش زیر مزایای سفر با تورهای دبی را ازنظر گذرانده‌ایم. تورهای دبی با دانستن این نکات می‌توانند یک سفر خوش و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند:

-آگاهی از جاذبه‌ها و تفریحات دبی: تورهای دبی آگاهی کامل از جاذبه‌های دیدنی و تفریحات دبی دارند؛ بنابراین زمانی که وارد شهر دبی می‌شوید، دغدغه‌ای برای دیدن جاذبه‌های توریستی دبی نخواهید داشت؛ زیرا تورهای دبی با کسب اطلاعات لازم در این زمینه شمارا به بهترین نحو راهنمایی خواهند کردند. با استفاده از تورهای دبی می‌توانید تفریحات متفاوتی را با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید.

-آگاهی از قوانین شهر دبی: کشور امارات و شهر دبی دارای قوانین بسیاری است. درصورتی‌که این قوانین را رعایت نکنید، جریمه‌های سنگین نقدی و زندان دور از انتظار نیست. تورهای دبی آشنایی کاملی با این قوانین دارند؛ بنابراین زمانی که شما با تور به دبی سفر می‌کنید، مسئولین تور شمارا با این قوانین آشنا می‌کنند.

-صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به شهر دبی: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که دبی جایی لوکس و گران‌قیمت است؛ اما درصورتی‌که برای سفر به دبی، سفر با تور را انتخاب کنید علاوه بر تفریحات لوکس می‌توانید سفری ارزان نیز داشته باشید.

-انتخاب مراکز خرید مناسب در شهر دبی: با استفاده از تورهای دبی می‌توانید به مراکز خریدی بروید که علاوه بر قیمت مناسب از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. با این کار می‌توانید در بودجه خود صرفه‌جویی کنید.

-رزرو تور از سایت‌های معتبر: برای انتخاب تور دبی، فقط از طریق سایت‌های معتبر اقدام به تهیه بلیط نمایید تا در هنگام سفر به این شهر توریستی با مشکل اقامت روبه‌رو نشوید.

-قیمت تور دبی: نوع هتل، وعده‌های غذایی، بلیط رفت‌وبرگشت، نوع خدمات ارائه‌شده، ترانسفر فرودگاهی برای رفت‌وبرگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی‌زبان مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری و … ازجمله عوامل گوناگونی است که بر قیمت تور دبی تأثیرگذار می‌باشد؛ بنابراین شما با دانستن این موارد می‌توانید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید و توری ارزان را برای سفر خود تجربه کنید.

جاذبه‌های گردشگری با تورهای دبی

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید و می‌خواهید تور خود را رزرو کنید، در این قسمت از مجله تخصصی بیوتی کالا با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های گردشگری شهر دبی پیش از رزرو تور خود آشنا شوید. این جاذبه‌ها از بهترین جاذبه‌های شهر دبی به شمار می‌رود و نباید تجربه‌ی یک‌بار دیدنشان را از دست بدهید.

۱-برج خلیفه (Burj khalifa): برج خلیفه دبی، بلندترین آسمان‌خراش دنیا لقب گرفته است. این برج با ارتفاعی برابر ۸۲۸ متر، مجموعه‌ای از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را برای توریست‌ها فراهم کرده است. رفتن بر فراز بلندترین برج دنیا و لذت تماشای مناظر اطراف آن خاطره‌ای بیادماندنی را برای شما می‌سازد.

۲-آب‌نمای دبی (The Dubai Fountain): در کنار برج خلیفه بزرگ‌ترین آب‌نمای دنیا قرارگرفته است. اگر با تور به دبی سفر می‌کنید لذت تماشای این آب‌نمای دیدنی را در شهر پرزرق‌وبرق دبی از دست ندهید.

۳-دبی مال (The Dubai Mall): یکی از مکان‌هایی که با تورهای دبی به آن خواهید رفت، بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال می‌باشد. بد نیست بدانید که مساحت این مرکز خرید به ۵۰۲ هزار مترمربع می‌رسد و دارای ۱۲۰۰ فروشگاه مختلف می‌باشد. در این مرکز خرید بهترین برندهای دنیا، بهترین رستوران‌ها و انواع مختلف تفریحات در آن گردآوری‌شده است.

۴-پارک آب آکواونچز آتلانتیس (Aquaventure Waterpark): چهارمین پارک آب جهان در شهر توریستی دبی قرارگرفته است. پارک آبی جذابی که در جزیره‌ی آتلانتیس واقع‌شده است و نخلی شبیه دبی در آن خودنمایی می‌کند. چنانچه با تور به دبی سفر می‌کنید، دیدن این پارک آبی را از دست ندهید.

۵-آکواریوم دبی و دنیای زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo): در طبقه‌ی دوم مرکز خرید دبی مال، آکواریوم دیدنی دبی قرارگرفته است که شمارا با دنیای زیر آب و انواع مختلف جانداران اقیانوس آشنا می‌کند. این جاذبه‌ی گردشگری دارای یک تونل آکواریومی بزرگ می‌باشد که قادر است تا ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود جای دهد. نمای کلی این آکواریوم بدون هزینه هست؛ اما برای رفتن به داخل تونل باید بلیط تهیه نمایید.

۶-باغ گل (Dubai Miracle Garden): معجزه‌ی دبی، باغ گل آن می‌باشد. باغی وسیع و رنگارنگ که به‌جرئت می‌توان گفت یکی از زیباترین باغ‌های دنیا است. در این باغ گل، اشکال غول‌پیکر و پوشیده از گل را خواهید دید که مانند آن را در هیچ جای دنیا نخواهید یافت.

۷-تورهای تفریحات کویری: اگر به دبی سفر کردید، گشت‌وگذار در کویر زیبای دبی را از دست ندهید. سافاری در کویر، موتور چهارچرخ سواری، شن اسکی، سندبوردینگ، سرخوردن از روی تپه‌های شنی ازجمله تفریحاتی است که تورها برای شما فراهم می‌کند.

۸-تفریحات آبی: اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید، شهر دبی می‌تواند یک تجربه‌ی بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. قایق‌سواری، غواصی، جت اسکی، فلای برد، موج‌سواری و پاراسل ازجمله تفریحات آبی این شهر توریستی هیجان‌انگیز می‌باشد.

سخن نهایی

همان‌طور که می‌دانید، تورهای شهر دبی بسیار زیاد است و پیدا کردن تور مناسب از بین آن‌ها کاری بسیار سخت می‌باشد. درصورتی‌که به دنبال تورهای نمایشگاهی آرایشگاهی هستید، همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا می‌توانند در زمینه تورهای نمایشگاهی آرایشگاهی دبی به تمام سؤالات شما پاسخ دهند. با ما همراه باشید تا تجربه‌ای متفاوت را از نمایشگاه‌های بین‌المللی آرایشگاهی و زیبایی دبی داشته باشید.

نمایش همه

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن