صندلی برقی کودک کد 432

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

استفاده از فوم سرد

تعادل کامل کودک هنگام نشستن بر روی صندلی

چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا

دارای کنترل برقی جهت تغییر ارتفاع صندلی

دارای موتور قدرتمند

یکی از صندلی‌های کاربردی برای هر سالن آرایشگاهی، صندلی مخصوص کودک است. اگر شما هم به دنبال چنین صندلی هستید، صندلی برقی کودک کد 432 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. صندلی کودک به دلیل طراحی کودکانه خود باعث می‌شود تا کودک با نشستن بر روی صندلی سرگرم شده و آرایشگر بتواند کار خودش را با تمرکز بالایی انجام دهد.

با خرید صندلی آرایشگاهی کودک می‌توانید آسایش و رضایت کودک را به خود جلب کنید. این صندلی با طراحی بی‌نظیر و هوشمندانه خود، راحتی را برای کودک به ارمغان می‌آورد.

ویژگی صندلی برقی کودک کد 432

از جمله ویژگی‌های مثبت صندلی کودک مدل 432 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         چرم استفاده شده برای این صندلی کودک، از نوع چرم‌های تنفسی است. این ویژگی جلوی تعریق را گرفته و از ایجاد هرگونه حساسیت جلوگیری می‌کند.
  •         رنگ چرم صندلی آرایشگاهی کودک 432 از تنوع بسیار بالایی برخوردار است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود و با در نظر گرفتن سایر تجهیزات موجود در سالن زیبایی خود، رنگ نشیمن‌گاه صندلی را انتخاب کنید.
  •         کیفیت چرم استفاده شده در صندلی این کودک بسیار عالی است. به طوری که در برابر سایش و ضربه کوچکترین تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.
  •         جنس فوم استفاده شده در صندلی برقی کودک کد 432 از نوع فشرده سرد بوده که در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان شکل اولیه خودش را حفظ خواهد کرد.
  •         یکی از ویژگی‌های خوب این صندلی قدرت بالای موتور به کار رفته در صندلی است. حرکت این صندلی کودک توسط موس انجام می‌گیرد. در صورت تمایل شما می‌توانید کنترل از راه دور توسط ریموت و ماساژور درون صندلی را به این صندلی برقی کودک اضافه کنید.
  •         کودک هنگام نشستن بر روی این صندلی تعادل خوبی دارد. به این دلیل که این صندلی شاسی فولادی سنگین و محکمی دارد و جلوی تکان خوردن کودک را می‌گیرد.
  •         امکان تغییر ارتفاع پایه در این صندلی کودک وجود دارد تا آرایشگر تسلط کافی بر روی سر کودک داشته باشد. زمانی که پایه صندلی به حداکثر ارتفاع خود برسد، پایه صندلی کودک توسط قطع‌کن اتوماتیک از حرکت می‌ایستد.
  •         بدنه این ماشین مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و خوردگی دارد. این صندلی کودک به صورت ماشین طراحی شده است و برای سالن‌های آرایشگاهی مردانه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی برقی کودک کد 432 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب