صندلی انتظار تک نفره

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

93 قلم

مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری، آموزشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و...

دارای بدنه فلزی با وزن 8 کیلوگرم

طراحی بسیار زیبا و راحت

دارای روکش و پایه‌های فلزی بدون رنگ‌پریدگی و زنگ زدگی

استفاده از فوم درجه یک بدون تغییر شکل ظاهری

استفاده از صندلی انتظار در آرایشگاه‌ها کمک می‌کند تا مشتری تا زمان فرا رسیدن نوبت خود، بر روی آن بنشیند. اگر فضای کافی در سالن زیبایی خود دارید، خرید صندلی انتظار تک نفره را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی بسیار راحت طراحی شده است و زمان انتظار را برای مشتری دلنشین‌تر می‌کند. این صندلی با طراحی لوکس و منحصر به فرد خود، زیبایی سالن آرایشگاهی شما را به خوبی تامین می‌کند.

ویژگی صندلی انتظار تک نفره

بسیاری از مدیران سالن‌های آرایشگاهی تنها به زیبایی صندلی انتظار توجه دارند. اما به دلیل کاربردی بودن این صندلی باید علاوه بر توجه به زیبایی آن، به راحت بودن صندلی انتظار نیز توجه شود. چرا که بسیاری از سالن‌های زیبایی صندلی انتظاری دارند که اصلا راحت نیستند؛ در نتیجه زمانی که مشتری بر روی آن می‌نشیند، باعث اذیت شدن او می‌شود؛ صندلی انتظار مدل تک نفره به دلیل سبک مبلمان خود، علاوه بر بادوام بودن، بسیار راحت طراحی شده است.

جنس روکش چرمی این صندلی انتظار در مقایسه با سایر محصولات مشابه، بسیار بادوام و باکیفیت است. به طوری که نشست و برخاست‌های متعدد بر روی صندلی آسیبی به روکش آن وارد نمی‌کند. علاوه بر این فوم استفاده شده برای صندلی انتظار تک نفره از نوع تزریقی سرد بوده و نشستن‌های طولانی‌مدت بر روی آن ظاهر آن را دچار تغییر نخواهد کرد.

طراحی این صندلی انتظار، طبق اصول ارگونومی است. قسمت نشیمن‌گاه این صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی از کمر مشتری حمایت می‌‌کند. این صندلی به صورت دسته‌دار طراحی شده است. همچنین ارتفاع صندلی بسیار مناسب است و از آویزان ماندن پای مشتری جلوگیری می‌کند.

بدنه این صندلی فلزی است و وزن آن 8 کیلوگرم است. وزن سبک این صندلی مشکلی را بابت جابجا کردن برای شما ایجاد نخواهد کرد.

تنوع رنگی چرم صندلی انتظار آرایشگاهی بسیار بالا است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون سالن زیبایی خود، رنگ مناسب را هنگام خرید سفارش دهید. این مبل انتظار برای سالن‌های زیبایی که فضای کافی ندارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. همچنین اگر فضای کافی در سالن زیبایی خود دارید، می‌توانید تعداد بالایی از آن را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این صندلی انتظار را برای شما فراهم کرده است. این صندلی انتظار دارای پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی این محصول می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید صندلی انتظار تک نفره اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب