صندلی اصلاح کودک دستی کد 433

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

استفاده از فوم سرد

تعادل کامل کودک هنگام نشستن بر روی صندلی

چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا

قابلیت تغییر ارتفاع پایه صندلی کودک به کمک جک دستی

طراحی کاملا ارگونومیک جهت راحتی کودک هنگام نشستن بر روی صندلی

بسیاری از کودکان نسبت به کوتاهی مو خود ترس و واهمه دارند. هرچقدر که جذابیت سالن آرایشگاهی بیشتر باشد، این موضوع کمک می‌کند تا کودک با اشتیاق فراوانی به سالن زیبایی برود. خرید صندلی آرایشگاهی مخصوص کودک کمک می‌کند تا کودک در حین کوتاهی مو، سرگرم این صندلی شود. اگر شما هم برای سالن آرایشگاهی مردانه خود به دنبال چنین صندلی هستید، صندلی اصلاح کودک دستی کد 433 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی با طرح ماشین خود، جذابیت بسیار بالایی برای پسرها دارد.

اگر شما هم به فکر آرامش و راحتی مشتریان کودک خود هستید، خرید این صندلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی اصلاح کودک مدل 433 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی کودک اقدام کنید.

ویژگی صندلی اصلاح کودک دستی کد 433

از جمله ویژگی‌های صندلی اصلاح کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         چرم این صندلی کودک آرایشگاهی از چرم درجه یک ساخته شده است تا کودک با نشستن بر روی صندلی دچار حساسیت و تعریق نشود. تنوع رنگی چرم این صندلی بسیار بالا است و شما می‌توانید یک رنگ زیبا و شاد جهت جلب توجه کودک انتخاب کنید.
  •         امکان تغییر ارتفاع پایه صندلی کودک از طریق جک دستی وجود دارد تا آرایشگر با تسلط کافی به موی سر کودک، کار کوتاهی را انجام دهد.
  •         فوم به کار رفته در قسمت نشیمن‌گاه این صندلی از نوع فشرده سرد است و نرمی استانداردی دارد. یعنی سفتی آن به حدی نیست که کودک هنگام نشستن بر روی صندلی بی‌تاب شود.
  •         پایه‌های صندلی اصلاح کودک دستی کد 433 دارای استپ بوده تا صندلی با تکان خوردن کودک، دچار لرزش نشود. علاوه بر این این ویژگی جلوی ترسیدن کودک را می‌گیرد
  •         پایه این صندلی به صورت سینی شکل طراحی شده است؛ در نتیجه کودک شما هنگام نشستن بر روی این صندلی تعادل بسیار بالایی دارد و آرایشگر می‌تواند با تسلط بالایی کارهای مربوط به موی کودک را انجام دهد.
  •         نشست و برخاست‌های متعدد بر روی این صندلی باعث پارگی و ساییدگی روکش چرم این صندلی نخواهد شد. علاوه بر این دوخت این چرم با ظرافت و دقت بسیار بالایی طراحی شده است.
  •         طراحی ماشین این صندلی جلوی ترس و اضطراب کودک را می‌گیرد و باعث می‌شود تا کودک در حین کوتاهی سرگرم اجزای این ماشین شود.
  •         ابعاد این صندلی کودک آرایشگاهی بسیار جمع و جور است؛ بنابراین سالن‌های آرایشگاهی کوچک و بزرگ می‌توانند از این صندلی استفاده کنند.
  •         وزن این صندلی بسیار سبک بوده و برای جابجایی آن دچار مشکل نخواهید شد.
  •         صندلی آرایشگاهی کودک دارای پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.
مــزایا
مــعایب