صندلی اصلاح کودک پدالی کد 430

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

استفاده از فوم سرد

تعادل کامل کودک هنگام نشستن بر روی صندلی

چرم باکیفیت با تنوع رنگی بالا

قابلیت تغییر ارتفاع پایه صندلی کودک به کمک پدال

طراحی کاملا ارگونومیک جهت راحتی کودک هنگام نشستن بر روی صندلی

بسیاری از کودکان نسبت به رفتن به آرایشگاه ترس و واهمه دارند. برای بیشتر کردن اشتیاق کودکان، خرید صندلی اصلاح کودک پدالی کد 430 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی به دلیل ظاهر دلنشین و نشیمن‌گاه بسیار راحت، باعث می‌شود تا کودک بدون استرس و نگرانی از کوتاه کردن موها لذت ببرد. این صندلی به صورت ماشین طراحی شده است و برای آرایشگاه‌های مردانه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ویژگی صندلی اصلاح کودک پدالی کد 430

ویژگی‌های منحصر به فرد صندلی آرایشگاهی کودک مدل 430 باعث شده است تا این صندلی کودک به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شود. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این صندلی کودک به صورت پدالی طراحی شده است؛ در نتیجه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به کمک جک تعبیه شده در زیر صندلی و با حرکت پا، صندلی را در جهت‌های بالا، پایین و قفل کن حرکتی تغییر حالت دهید.
  •         طراحی این صندلی به صورت کاملا ارگونومیک است تا کودک با نشستن بر روی صندلی احساس آرامش و راحتی داشته باشد.
  •         چرم استفاده شده در صندلی اصلاح کودک پدالی کد 430 از بهترین چرم موجود در بازار است که در برابر سایش و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، این چرم ضد حساسیت و تعریق بوده و حس خوبی را برای کودک هنگام نشستن بر روی آن به ارمغان می‌آورد.
  •         فوم فشرده سرد استفاده شده در این صندلی کودک، از نرمی استانداردی برخوردار است. بدین معنا که این صندلی نه آنقدر سفت است که کودک هنگام نشستن بر روی آن اذیت شود و نه آنقدر نرم است که به مرور زمان شکل ظاهری خودش را از دست بدهد.
  •         امکان تغییر ارتفاع پایه این صندلی آرایشگاهی کودک وجود دارد. بعد از تنظیم ارتفاع مناسب صندلی می‌توانید از استپ زیر پایی جهت ثابت نگه داشتن پایه استفاده کنید تا کودک با لرزش و تکان خوردن صندلی دچار ترس نشود.
  •         رنگ شاد بدنه این صندلی باعث جذب کودک به محیط سالن آرایشگاهی شما می‌شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی اصلاح کودک پدالی کد 430 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول از سایت اقدام کنید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کالای سفارش داده شده، در صحت کامل در درب آرایشگاه تحویل بگیرید.

مــزایا
مــعایب