صندلی کپ و کوتاهی وارداتی

21,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

صندلی کپ و کوتاهی وارداتی دارای چرم باکیفیت و خوش دوخت، فوم سرد تزریقی، جک دستی و پدالی جهت تنظیم ارتفاع، جاپایی و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های کپ و کوتاهی در بازار تبدیل شده است.

اگر دوست دارید تا به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای فعالیت کنید، نمی‌توانید نقش تجهیزات سالنی را انکار کنید. هرچقدر که تجهیزات آرایشگاهی شما عالی باشد، سطح راحتی مشتری بالا رفته و خدمات عالی‌تری به او ارائه خواهید داد. اگر به دنبال یک صندلی کپ و کوتاهی جدید هستید، صندلی کپ و کوتاهی وارداتی گزینه‌ای است که می‌تواند تمام نیازهای شما و مشتری را به خوبی برآورده کند. این صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های کپ و کوتاهی در بازار تبدیل شده است.

معرفی صندلی کپ و کوتاهی وارداتی

هر سالن آرایشگاهی مردانه و زنانه برای انجام خدمات آرایشگاهی نیاز به تجهیزات و صندلی‌های مختلفی دارند. هرچقدر که صندلی آرایشگاهی خریداری شده از امکانات بسیار عالی برخوردار باشد و در کنار آن، راحتی را برای مشتری فراهم کند، این موضوع می‌تواند بر روی سطح کیفیت خدمات شما تاثیر مثبت بگذارد. اگر برای انجام کارهای مربوط به کپ و کوتاهی نیاز به یک صندلی مخصوص دارید، خرید صندلی کپ و کوتاهی را در برنامه خود قرار دهید.

این صندلی کپ و کوتاهی، جزو حرفه‌ای‌ترین صندلی‌های کپ و کوتاهی در بازار است که با مزایای مختلف خود، کار کوتاهی مو را برای شما ساده‌تر می‌کند.

ویژگی صندلی کپ و کوتاهی وارداتی

از جمله ویژگی‌های مثبت صندلی کپ و کوتاهی وارداتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         اولین چیزی که در نگاه اول به صندلی کپ و کوتاهی توجه شما را به خود جلب می‌کند، ظاهر شیک و لاکچری این صندلی است.
  •         این صندلی آرایشگاهی امکان تغییر ارتفاع هم با جک دستی و هم با جک پدالی را برای شما فراهم می‌کند. جک دستی این صندلی در کنار نشیمن‌گاه و جک پدالی آن در زیر صندلی قرار گرفته است؛ بنابراین شما می‌توانید صندلی را با توجه به قد خودتان تنظیم کنید تا دسترسی راحت‌تری به صورت مشتری داشته باشید.
  •         چرم این صندلی، به دلیل داشتن دوختی زیبا و چشم‌نواز، به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های کپ و کوتاهی موجود در بازار تبدیل شده است. چرم این صندلی از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در استفاده‌های مکرر دچار ساییدگی و یا پارگی نخواهد شد.
  •         فوم به کار رفته در این صندلی از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در اثر نشست و برخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی نخواهد شد. چرا که جنس فوم به کار رفته در صندلی کپ و کوتاهی وارداتی از نوع تزریقی سرد و خارجی است. البته این موضوع تاثیری منفی بر روی نرمی و راحتی صندلی نگذاشته است.
  •         قسمت‌های مربوط به پایه و دسته این صندلی آرایشگاهی از استیل ضد زنگ ساخته شده است و نمایی زیبا به این صندلی بخشیده است.
  •         کاربرد این صندلی آرایشگاهی بسیار زیاد است؛ بنابراین علاوه بر استفاده در سالن‌های زیبایی زنانه جهت میکاپ صورت عروس، برای سالن‌های آرایشگاهی مردانه جهت گریم صورت داماد، اصلاح صورت، کپ و کوتاهی و... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید از این صندلی برای انجام انواع ماسک‌های پوستی، اصلاح ابرو و... نیز استفاده کنید.
  •         وجود جاپایی در این صندلی از آویزان ماندن پای مشتری جلوگیری می‌کند. در نتیجه مشتری می‌تواند ساعت‌ها بدون خستگی بر روی این صندلی بنشیند.
  •         قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه این صندلی کپ و کوتاهی آرایشگاهی طبق اصول ارگونومی ساخته شده است و راحتی در نشستن را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.
  •         تنوع رنگ چرم این صندلی بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سایر تجهیزات آرایشگاهی خود، رنگ صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این صندلی کپ و کوتاهی را با ضمانت اصل، قیمت مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید صندلی کپ و کوتاهی اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب