کله مانکن آموزشی مژه

380,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کله مانکن آموزشی مژه یک وسیله کاربردی برای اکستنشن مژه است. این کله مانکن بدون مژه تمرینی و یا مصنوعی عرضه می‌شود.

برای یادگیری اکستنشن مژه کله مانکن آموزشی مژه بسیار کاربردی است. این کله مانکن هیچ تفاوتی با مدل زنده ندارد. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه ترس بابت خرابی کار، تمرینات مربوط به اکستنشن مژه را انجام دهید. وزن کله مانکن آموزشی 500 گرم است. شما می‌توانید تمرینات خود را به دفعات زیاد بر روی این مانکن آموزشی انجام دهید.

ویژگی کله مانکن آموزشی مژه

یکی از ابزارهای کاربردی برای آموزشگاه‌های آرایشگری کله مانکن آموزشی است. کله مانکن‌های آموزشی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر شما نیز می‌خواهید کار مربوط به اکستنشن مژه را انجام دهید، کلمه مانکن آموزشی مخصوص کاشت مژه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید کار اکستنشن مژه را به صورت عملی بر روی این کله مانکن آموزشی انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این کله مانکن آموزشی شباهت آن به مدل زنده است. علاوه بر این تمرین بر روی مدل زنده ممکن است باعث آسیب رسیدن به چشم شود. اما برای تمرین به کمک این کله آموزشی هیچ ترسی از صدمه رسیدن به چشم نخواهید داشت.

وزن این کله مانکن آموزشی 500 گرم است. در نتیجه به ارحتی می‌توانید آن را جابجا و یا به قسمت‌های مختلف آرایشگاه ببرید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین کله مانکن آموزشی مژه را برای شما فراهم کرده است. این کله مانکن فاقد مژه مصنوعی و تمرینی است.

 

مــزایا
مــعایب