صندلی کودک عروسکی کد 441

2,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

صندلی کودک عروسکی کد 441 به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگبندی متنوع، راحت و سرگرم‌کننده، وزن 7 کیلوگرمی، جک خارجی، پایه فلزی، ضد حساسیت، لطافت و نرمی بی‌اندازه و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های آرایشگاهی کودک موجود در بازار تبدیل شده است.

کوتاهی مو کودکان جزو یکی از سخت‌ترین کارهای هر سالن زیبایی است. چرا که اغلب کودکان از کوتاهی مو می‌ترسند. همین موضوع باعث می‌شود تا آرایشگر هنگام کوتاه کردن موی کودک تسلط کافی نداشته باشد. اگر شما هم قصد راه‌اندازی سالن زیبایی را دارید، خرید صندلی کودک بسیار ضروری است. صندلی کودک عروسکی کد 441 به دلیل طراحی عروسکی خود، نظر هر کودکی را به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود تا کودک در حین کوتاهی مو، سرگرم این صندلی شود.

معرفی صندلی کودک عروسکی کد 441

صندلی‌های آرایشگاهی کودک به دلیل ساختار جذاب خود باعث می‌شود تا کودک موقع اصلاح سر خود، ترس و اضطراب نداشته باشد. در نتیجه کودک به دلیل سرگرمی و نشاط در حین کوتاهی مو، آرایشگر می‌تواند با تسلط کافی موهای کودک را اصلاح کند. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال یک صندلی کودک مناسب با طراحی جذاب می‌گردید، صندلی آرایشگاهی کودک مدل 441 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی ساختاری عروسکی دارد و توجه هر کودک را به خود جلب می‌کند. به خصوص اگر کودک شما از آمدن به آرایشگاه فراری است، اما این صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند نگرانی‌های کودک را در حین کوتاهی مو از بین ببرد. کاربرد این صندلی بسیار زیاد است؛ بنابراین می‌توان از این صندلی علاوه بر آرایشگاه در کلینیک دندانپزشکی نیز از آن استفاده کرد.

ویژگی صندلی آرایشگاهی کودک مدل 441

از جمله ویژگی‌های صندلی کودک عروسکی کد 441 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         صندلی کودک 441 با طراحی عروسکی خود، هرگونه ترس و اضطراب را از کودک دور می‌کند.
  •         ابعاد این صندلی بسیار مناسب طراحی شده است. در نتیجه برای هر سالن زیبایی کوچک و بزرگ یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.
  •         وزن این صندلی کودک 7 کیلوگرم است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی آن را جابجا کنید.
  •         پایه این صندلی به صورت فلزی طراحی شده است. همچنین به کمک جک خارجی موجود در زیر صندلی می‌توانید ارتفاع آن را مطابق با قد خود تنظیم کنید.
  •         این صندلی دارای رنگ‌بندی بسیار متنوعی است.
  •         نشمین‌گاه نرم و لطیف این صندلی، حس آرامش را برای کودک شما فراهم می‌کند.
  •         این صندلی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.
  •         این صندلی قابلیت تحمل وزن کودک تا 25 کیلوگرم را دارد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی کودک عروسکی کد 441 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب