پنکه ناخن بدنه فلزی

480,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پنکه ناخن فلزی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند پروانه فلزی، پایه فلزی با قابلیت تنظیم زاویه، کم صدا، سبک و... به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات مربوط به ناخن تبدیل شده است.

یکی از کاربردی‌ترین وسایل در سالن‌های کاشت ناخن، استفاده از پنکه ناخن فلزی است. این وسیله کاربردی کمک می‌کند تا لاک ناخن در سریع‌ترین زمان ممکن خشک شود. چرا که خشک شدن ناخن با هوای معمولی کمی طولانی است و این موضوع باعث می‌شود تا وقت مشتری به هدر برود. شما می‌توانید با خرید این وسیله لاک مشتری را در کمترین زمان ممکن خشک کنید.

معرفی پنکه ناخن فلزی

برای کاشت ناخن نیاز به ابزارها و تجهیزات به خصوصی است. هرچقدر که ناخن کار به صورت حرفه‌ای کار کند، اما بدون داشتن این ابزارها کار به خوبی پایان نخواهد گرفت. از آنجایی که امروزه طراحی و زیباسازی ناخن در بین خانم‌ها رواج پیدا کرده است، در نتیجه این لاین از سالن‌های زیبایی بسیار شلوغ است.

یکی از مشکلاتی که اغلب ناخن‌کارها با آن روبرو هستند، مدت زمان انتظار برای خشک شدن لاک ناخن است. چرا که اغلب لاک‌ها به خصوص لاک ژل در هوای آزاد خشک نمی‌شود. در نتیجه نیاز است تا برای صرفه‌جویی در زمان مشتری از تجهیزات به خصوصی استفاده شود. یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای خشک کردن لاک ناخن، استفاده از فن لاک خشک کن و یا همان پنکه لاک خشک کن است.

اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، خرید پنکه ناخن فلزی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خرید این پنکه مخصوص ناخن کمک می‌کند تا زمان خشک شدن لاک به حداقل برسد. این پنکه هم برای استفاده خانگی و هم برای استفاده در سالن‌های زیبایی قابل استفاده است.

ویژگی پنکه ناخن

از جمله ویژگی‌های پنکه ناخن مدل فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این پنکه از پره‌های فلزی ساخته شده است.
  •         این پنکه فلزی دارای یک موتور الکتریکی ساده است که به صورت بی‌صدا و آرام حرکت می‌کند.
  •         ابعاد این پنکه بسیار کوچک بوده و فضای زیادی از میز ناخن را اشغال نمی‌کند.
  •         این پنکه قابلیت حرکت نوسانی نداشته و به صورت ثابت کار می‌کند.
  •         پد پلاستیکی موجود در این بسته‌بندی این پنکه، جلوی هر گونه لرزش و ارتعاش پنکه را می‌گیرد.
  •         برای تغییر زاویه و موقعیت پنکه می‌توانید آن را به صورت دستی تنظیم کنید.
  •         این پنکه ناخن هم برای استفاده شخصی و هم برای سالن‌های زیبایی قابل استفاده است.
  •         قابلیت خشک کردن لاک و لاک ژل در سریع‌ترین زمان ممکن را برای شما فراهم می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین پنکه ناخن مدل فلزی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید این کالا را با تضمین اصالت کالا در درب منزل یا آرایشگاه خود دریافت کنید.

مــزایا
مــعایب