صندلی کوپ روما جک دستی مدل PC-327

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی کوپ روما مدل PC-327به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند قابلیت تغییر ارتفاع به کمک جک هیدرولیکی، نشیمن راحت، بدنه از جنس چوب پلاست، رنگ‌بندی متنوع، پایه سینی‌شکل به صورت گرد و مربع و پنج پر و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

صندلی کوپ جزو وسایلی است که به دلیل کارایی فراوان خود، بیشترین استفاده را در سالن‌های زیبایی دارد. اگر شما هم برای راه‌اندازی یک سالن زیبایی نیاز به یک صندلی کوپ دارید، خرید صندلی کوپ روما مدل PC-327را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هیچ سالن زیبایی بدون داشتن چنین صندلی نمی‌تواند خدمات متنوع زیبایی را به مشتریان ارائه دهد.

این صندلی با طراحی مدرن و لوکس خود، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. صندلی کوپ روما با کیفیت استاندارد خود، در کنار سایر وسایل برای شروع به کار یک آرایشگاه بسیار ضروری است.

معرفی صندلی کوپ روما مدل PC-327

اگرچه انجام خدمات آرایشگاهی با صندلی‌های معمولی نیز امکان‌پذیر است، اما این صندلی‌ها باعث خستگی مشتری در حین کار می‌شوند؛ بنابراین دیگر خرید چنین صندلی‌هایی معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد. از طرفی دیگر امروزه دیگر مشتریان از یک سالن آرایش توقع وسایل مدرن و بروز را دارند. اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید صندلی کوپ روما را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

صندلی کوپ روما مدل PC-327با فرم هلالی و بدنه چرمی با دوخت لمسه خود، برای سالن‌های زیبایی کلاسیک و مدرن یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ویژگی صندلی کوتاهی آرایشگاهی روما مدل 327

صندلی کوپ و کوتاهی جزو یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی است. چرا که به کمک این صندلی آرایشگر می‌تواند با تمرکز بالاتری خدمات متنوع زیبایی را به مشتریان ارائه دهد. از جمله ویژگی‌های مهم صندلی کوپ روما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          در زیر صندلی یک جک هیدرولیکی به صورت پدالی و دستی تعبیه شده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارتفاع صندلی را به راحتی تنظیم کنید.
  •          در قسمت نشیمن‌‌گاه این صندلی از یک اسفنج مرغوب استفاده شده است. در نتیجه مشتری هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهد کرد.
  •          بدنه صندلی کوپ روما به شکل مربع و حالت مبله طراحی شده است و یک جلو مدرن و کلاسیک به آن بخشیده است.
  •          بدنه داخلی صندلی از جنس چوب پلاست است. در نتیجه علاوه بر مقاومت بسیار بالا، بسیار سبک بوده و جابجایی آن را راحت می‌کند.
  •          رنگ‌بندی این صندلی بسیار متنوع است و شما می‌توانید رنگ چرم آن را با سایر صندلی‌های سالن زیبایی خود ست کنید.
  •          پایه این صندلی هم به صورت سینی‌های گرد و مربعی و هم به صورت پنج پر طراحی شده است. شما می‌توانید هنگام خرید پایه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پایه پنج پر حمل و نقل راحت را برای شما فراهم می‌کند. این در حالی است که پایه‌های فلت باعث تعادل بهتر مشتری هنگام نشستن بر روی آن می‌شود. البته انتخاب هر نوع پایه بستگی به شرایط کاری شما دارد.

صندلی کوپ روما مدل PC-327به عنوان یکی از جدیدترین صندلی‌های موجود در بازار در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی فوق‌العاده به فروش می‌رسد. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید. طراحی مدرن، ظرافت، زیبایی و کیفیت بسیار بالای این محصول شما را از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

مــزایا
مــعایب