یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1

6,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1با ویژگی‌هایی از جمله قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم زاویه پشتی، زیرپایی، رنگ‌بندی متنوع چرم صندلی، طراحی طبق اصول ارگونومی، فوم سرد قالبی نشیمن‌گاه و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

یکی از مهم‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی، صندلی اصلاح است. صندلی اصلاح از تنوع بسیار بالایی در بازار برخوردار است. اگر شما هم به دنبال یک صندلی زیبا و باکیفیت می‌گردید، یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود علاوه بر راحتی مشتری، تسلط آرایشگر در حین کار را بالا می‌برد.

معرفی یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا تجهیزات سالن‌های زیبایی نیز نسبت به قبل تغییراتی داشته باشند. با تولید صندلی‌های پیشرفته دیگر استفاده از صندلی‌های معمولی و قدیمی در آرایشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست. از طرفی دیگر توقع مشتریان نیز بالا رفته است و انتظار دارند تا تجهیزات هر سالن آرایشی مدرن و بروز باشد.

استفاده از صندلی‌های جدید کمک می‌کند تا علاوه بر زیبایی محیط سالن آرایشگاهی، میزان تسلط کار را بالا ببرد. اگر برای انجام اموری مانند اصلاح، میکاپ، شینیون، رنگ مو و... نیاز به یک صندلی آرایشگاهی باکیفیت و مقاوم دارید، یونیت‌های طرح برقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی‌ها شباهت بسیاری به صندلی‌های برقی دارند و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود تمام نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

اگر شما هم به دنبال چنین صندلی هستید که در کنار ویژگی‌های یک صندلی برقی از قیمت اقتصادی برخوردار باشد، یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی علاوه بر راحت‌تر کردن کارها، میزان تسلط آرایشگر را بر روی انواع خدمات زیبایی بیشتر می‌کند و باعث کاهش خستگی مشتری و میکاپ آرتیست می‌شود.

ویژگی یونیت طرح برقی مدل PC-219-1

ویژگی‌های منحصر به فرد یونیت طرح برقی PC-219-1 باعث شده است تا این صندلی جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار باشد. از جمله ویژگی‌های مهم این صندلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این صندلی مشابه یک صندلی برقی ساخته شده است. شما می‌توانید از آن به عنوان یک صندلی میکاپ استفاده کنید.
  • صندلی طرح برقی PC-219-1 قابلیت تغییر ارتفاع زیر سری دارد. شما می‌توانید به کمک پیچ تنظیمی ارتفاع مورد دلخواه خود را تنظیم کنید.
  • در صورت تمایل می‌توانید زاویه پشتی یونیت طرح برقی 219-1 را با کمک اهرم دستی تعبیه شده تنظیم کنید.
  • بدنه صندلی طرح برقی از جنس پلاستیک ABS ضد خش ساخته شده است.
  • از آنجایی که این صندلی بسیار سبک است، در نتیجه جابجایی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • این صندلی برای جلوگیری از آویزان ماندن پای مشتری دارای یک زیرپایی یک تکه است.
  • تنوع رنگ‌بندی چرم صندلی بسیار زیاد است؛ بنابراین شما هیچ نگرانی بابت ست شدن این صندلی با سایر صندلی‌های موجود در سالن آرایشگاهی خود نخواهید داشت.
  • چرم این صندلی دوخت چشم‌نوازی دارد و به دو صورت دوخت ساده و دوخت ویژه در بازار به فروش می‌رسد.
  • تمامی قسمت‌های مختلف این صندلی طبق اصول ارگونومی ساخته شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری بر روی آن می‌نشیند احساس خستگی نخواهد کرد.
  • فوم به کار رفته در قسمت نشیمن‌گاه صندلی از جنس سرد بوده و هیچ‌گونه تغییر شکلی در آن ایجاد نمی‌شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین یونیت طرح برقی دوخت روکش ویژه مدل PC-219-1را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب