کاندوم مدل طلایی شادو

  • 12 عددی
  • 3 عددی
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

50,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل طلایی شادو از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله ماده تأخیری گیاهی با دوز بالا جهت تأخیر در انزال و افزایش زمان مقاربت، حلقه‌های آناتومیک و کانتوری، نقاط برجسته و خاردار و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم مدل طلایی شادو

برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته، استفاده از کاندوم مردانه بسیار ضروری می‌باشد. کاندوم مدل طلایی شادو یکی از محصولات باکیفیت این برند می‌باشد که رابطه‌ای ایمن را برای شما و همسرتان به ارمغان می‌آورد.

این محصول جنسی مخصوص آقایان، در مقایسه با قرص‌های ضد بارداری بسیار بی‌خطر بوده و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد.

مشخصات کاندوم شادو مدل طلایی

کاندوم شادو مدل طلایی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند شادو تبدیل‌شده است.

وجود نقاط برجسته در سراسر این کاندوم، حلقه‌های منظم در نوک و بدنه این محصول و طراحی خاردار آن به تحریک و لذت بیشتر شما و همسرتان کمک بسیار زیادی می‌کند.

کاندوم شادو مدل Gold حاوی ماده تأخیری گیاهی با دوز بالا می‌باشد. به‌طوری‌که استفاده از آن باعث تأخیر در انزال و درنتیجه افزایش زمان مقاربت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت کاندوم طلایی برند شادو، می‌توان به وجود حلقه‌های آناتومیک و کانتوری اشاره کرد که باعث تأخیر فیزیکی در انزال می‌شود.

این محصول جنسی دارای مخزن ذخیره اسپرم در بالای کاندوم نیز می‌باشد. درنتیجه شما می‌توانید با خیالی راحت رابطه‌ای امن با شریک جنسی خود داشته باشید.

نتیجه‌گیری نهایی

خرید کاندوم از یک برند معتبر باعث می‌شود تا رابطه‌ی جنسی سالم و ایمنی را تجربه کنید. کاندوم مدل طلایی شادو، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از رابطه‌ی جنسی خود نهایت لذت را ببرید.

بسته 12 عددی کاندوم شادو مدل Gold در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است.

تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب