کاندوم مدل پلاتینیم شادو

  • 12 عددی
  • 3 عددی
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

49,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل پلاتینیوم شادو از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله طراحی خاردار و کانتوری جهت افزایش لذت جنسی، حاوی عصاره انار، بالاترین میزان ماده تأخیری و تنگ‌کننده به‌صورت هم‌زمان، مناسب برای درمان زودانزالی و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم شادو مدل پلاتینیوم

برند معتبر شادو با تولید محصول جدید خود به نام کاندوم پلاتینیوم شادو تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد کاندوم‌های مختلف را در یک کاندوم خلاصه کرده است.

استفاده از این محصول جدید شرکت شادو باعث می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از بیماری‌های شایع آمیزشی و باردار‌ی‌های ناخواسته، لذت بیشتری را از رابطه‌ی جنسی خود ببرید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا این محصول بهداشتی و جنسی آقایان را در دسترس شما قرار داده است تا در خرید آن دچار مشکل نشوید.

مشخصات کاندوم شادو مدل پلاتینیوم

کاندوم شادو مدل پلاتینیوم، جزو اولین محصولات جنسی آقایان می‌باشد که شامل تمام ویژگی‌های خوب یک کاندوم ازجمله تأخیری، میوه‌ای، تنگ کننده، خاردار و نازک است.

کاندوم شادو مدل platinum حاوی عصاره‌ی طبیعی انار می‌باشد. این ویژگی به انقباض و تنگی واژن کمک بسیاری می‌کند؛ بنابراین استفاده از کاندوم تنگ کننده پلاتینیوم شادو برای کسانی که دچار وارفتگی واژن هستند و یا بعد از بارداری برای برقراری نزدیکی دچار مشکل هستند، بسیار توصیه می‌شود.

با استفاده از کاندوم پلاتینیوم شادو، مشکل زودانزالی شما از بین می‌رود. به این دلیل که این محصول خاصیت تأخیری داشته و با طولانی کردن زمان رابطه، یک رابطه جنسی خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی این کاندوم به‌صورت خاردار می‌باشد؛ بنابراین شیارها و نقطه‌های موجود بر روی کاندوم شیاردار پلاتینیوم شادو، لذت جنسی شمارا افزایش می‌دهد.

بوی مطبوع و محرک میوه‌ ای این محصول، باعث افزایش میل جنسی طرفین می‌شود. درنتیجه می‌توانید در حین رابطه جنسی، احساس خوبی را تجربه کنید. همچنین این محصول برای کسانی که به رابطه اورال علاقه‌ دارند، بسیار توصیه می‌شود.

لاتکس طراحی‌شده برای کاندوم تأخیری پلاتینیوم شادو، بسیار نازک و درعین‌حال مقاوم می‌باشد. درنتیجه علاوه بر پاره نشده این محصول در حین رابطه، به دلیل برخورد پوست به پوست، لذت بیشتری از نزدیکی خود خواهید داشت.

نتیجه‌گیری نهایی

شرکت شادو با عرضه کاندوم پلاتینیوم توانسته است تمام ویژگی‌های خوب کاندوم‌ها را در یک محصول جمع‌آوری کند. این محصول برای کسانی که تنوع‌طلب هستند و می‌خواهند یک رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند، توصیه می‌شود.

شما می‌توانید همین حالا خرید آنلاین کاندوم Platinum شادو را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • 40 الی 50 گرم
  • شادو
  • لاتکس مرغوب
  • اروپا و سیب سلامت
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب