شیلد محافظ صورت

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

10,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شیلد محافظ، صورت شمارا در برابر انواع بیماری‌های عفونی و خطرات احتمالی در امان نگه می‌دارد. شیلد محافظ صورت قابل شستشو بوده و قابلیت بالا و پایین شدن دارد.

شیلد محافظ صورت

در روزهای اخیر که تب کرونا شدت گرفته است، خرید شیلد محافظ صورت برای برخی مشاغل پرخطر مانند پزشکان، پرستاران، آرایشگرها و ... بسیار ضروری می‌باشد. شیلد محافظ صورت نسبت به ماسک‌ها بهتر بوده و تمام صورت شخص را در برابر خطراتی مانند مواد آلوده عفونی، بیماران عفونی، قطرات خون، مایعات و ترشحات بدن بیمار و یا فرد آلوده و ... محافظت می‌کند. علاوه بر این، سبک بودن شیلد محافظ صورت، ازجمله ویژگی‌هایی است که استفاده طولانی‌مدت از آن شمارا اذیت نخواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت شیلد محافظ صورت در مقایسه با ماسک‌ها، استفاده چندباره از آن می‌باشد؛ بنابراین تا زمانی که شیلد آلوده نشده است، می‌توانید بارها از آن استفاده کنید.

ازآنجایی‌که شیلد محافظ، کل صورت فرد را می‌پوشاند، احتمال لمس بینی، چشم‌ها و دهان را به حداقل ممکن می‌رساند. درنتیجه انتقال بیماری به فرد از طریق لمس صورت را کاهش می‌دهد.

کاربرد شیلد محافظ صورت بسیار گسترده بوده و از آن می‌توان برای سایر مشاغل مانند نیروهای نظامی، صنایع پرخطر، دندان‌پزشکی و ... نیز استفاده کرد؛ بنابراین قبل از خرید شیلد محافظ صورت، به کاربرد آن دقت کنید.

اگر شما هم به شیلد محافظ صورت پزشکی نیاز دارید، می‌توانید خرید آنلاین شیلد محافظ صورت را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. شیلد محافظ صورت ما به ماسک نمی‌چسبد و ضد بخار می‌باشد. همچنین پوشش طلق آن، دید طبیعی شمارا محدود نخواهد کرد.

اندازه‌ی این شیلد محافظ صورت بسیار مناسب بوده و برای تمامی صورت‌ها قابل استفاده می‌باشد؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت قرارگیری محکم آن بر روی سر خود نخواهید داشت.

شیلد محافظ صورت ما ضد حساسیت بوده و پوست سر شمارا اذیت نخواهد کرد. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا نتیجه‌ی مثبت آن را ببینید.

 

  • گاردین شیلد
  • محافظ صورت
  • پلاستیک
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب