محلول ضد عفونی‌کننده محیط 500 میل کنز

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

50,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

محلول ضد عفونی‌کننده محیط 500 میل کنز یک ضد عفونی‌کننده قوی محیط می‌باشد. ماندگاری بالا، بوی معطر، نفوذپذیری زیاد بر روی شکاف‌ها و سطوح و ... ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

محلول ضد عفونی‌کننده محیط 500 میل کنز

این روزها که افراد با ویروس‌های مختلف مانند کرونا، آنفولانزا و یا سرماخوردگی دست‌به‌گریبان هستند، به دنبال یک راهکار مناسب برای از بین بردن ویروس‌ها و ضد عفونی کردن محیط خانه و یا محل کار می‌گردند. ازآنجایی‌که بسته بودن محیط خانه و محل کار، میکروب‌زدایی را با مشکل روبه‌رو کرده است، اما باید برای از بین بردن ویروس‌ها و تمیز کردن دستگیره درب‌ها و سطوح هرچه سریع‌تر دست‌به‌کار شوید. یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای گندزدایی سطوح و محیط، استفاده از محلول ضد عفونی‌کننده محیط می‌باشد. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، محلول ضد عفونی‌کننده محیط کنز با حجم 500 میل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

محلول ضد عفونی‌کننده محیط 500 میل کنز یک پیشنهاد مناسب برای ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، وسایل حمام، ضد عفونی کردن آشپزخانه، ضد عفونی کردن محیط‌هایی مانند بیمارستان‌‌ها، سازمان‌ها، هتل‌ها و ... می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبت محلول ضد عفونی‌کننده محیط کنز، نفوذپذیری زیاد به درزها و شکاف‌های سطوح می‌باشد. به‌طوری‌که تمامی میکروب‌های بیماری‌زا مانند باکتری، قارچ، جلبک‌، ویروس و ... را از روی سطوح از بین می‌برد و ابتلا شمارا به بیماری‌های میکروبی و ویروسی به حداقل می‌رساند.

ماندگاری بالا روی سطوح بدون خاصیت خورندگی و رایحه خوشبو و معطر از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر محلول ضد عفونی‌کننده محیط Kans با حجم 500 میل می‌باشد.

برای استفاده از محلول ضد عفونی‌کننده محیط کنز می‌توانید به‌صورت زیر عمل کنید: ابتدا بهتر است تا سطح مورد نظر خود را با مواد پاک‌کننده شسته و آن را آب‌کشی کنید. سپس مقداری از این محلول را در مقداری آب ترکیب کرده و بر روی سطح مورد نظر قرار دهید. بعد از 5 دقیقه می‌توانید محیط را آب‌کشی کنید. به‌عنوان‌مثال برای ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و یا حمام می‌توانید 4 پیمانه از محلول کنز را در 4 لیتر آب ترکیب کنید. همچنین برای مکان‌های عمومی پررفت‌وآمد مانند بیمارستان‌ها‌، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و ... مقدار 6 پیمانه از محلول کنز را به 4 لیتر آب اضافه کنید.

خرید آنلاین محلول ضد عفونی‌کننده محیط کنز با حجم 500 میل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم‌شده است. لذت خرید اینترنتی باکیفیت و ارزان را با ما تجربه کنید.

  • 500 میل
  • کنز
  • پاک کننده محیط
  • آنتی باکتریال و پاک کننده قوی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,500 تومان105,000 تومان
مــزایا
مــعایب