محلول ضد عفونی کننده دست 30 میل گلان

حداقل تعداد برای خرید این محصول : 5

  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

20,000 تومان

خرید تلفنی محصول

8 قلم

محلول ضد عفونی‌کننده دست 30 میل گلان یک ضد عفونی‌کننده قوی دست می‌باشد. این محصول نیاز به آب‌کشی نداشته و به بافت پوست شما آسیبی نمی‌رساند.

 

محلول ضد عفونی‌کننده دست 30 میل گلان

اگر بیرون از منزل کار می‌کنید و دسترسی به آب و صابون ندارید، برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن دست‌های خود می‌توانید از محلول ضد عفونی‌کننده دست استفاده کنید. الکل موجود در محلول‌های ضد عفونی‌کننده دست، تمامی میکروارگانیسم‌های بیماری‌زای روی دست شمارا از بین می‌برد. کاربرد محلول ضد عفونی‌کننده دست بسیار بالاست و علاوه بر مصارف شخصی برای بهداشت دست کارکنان شاغل در بیمارستان، درمانگاه‌ها و آرایشگاه‌ها مورد استفاده نیز قرار می‌گیرد. اگر شما هم قصد خرید محلول ضد عفونی‌کننده دست را دارید، محلول ضد عفونی‌کننده شرکت گلان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. حجم محلول ضد عفونی‌کننده دست گلان، 30 میل بوده و برای حمل در کیف و یا جیب یک گزینه‌ی بسیار مناسب می‌باشد.

محلول ضد عفونی‌کننده دست 30 میل گلان، از قدرت ضدعفونی‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و تمام ویروس‌ها و باکتری‌های موجود بر روی دست را از بین می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت محلول ضد عفونی‌کننده دست گلان با حجم 30 میل، قدرت میکروب‌کشی بالا در کنار حداقل تحریک پوستی می‌باشد؛ بنابراین زمانی که شما از این محلول استفاده می‌کنید دست شما نرم شده و دچار سوزش نمی‌شود. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا نتیجه‌ی مثبت آن را ببینید.

برای استفاده از محلول ضد عفونی‌کننده دست گلان کافی است تا مقداری از این محلول ضد عفونی‌کننده را بر روی دستان خود بریزید. سپس دست‌ها را به هم مالیده تا خشک شود. این محلول نیاز به آبکشی ندارد و دستان شمارا ضد عفونی می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، خرید آنلاین محلول ضد عفونی‌کننده دست 30 میل گلان را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

 

  • 30 میلی گرم
  • گلان
  • محلول ضدعفونی
  • تمیزکننده و ضد عفونی کننده
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب