صندلی برقی اپل مدل 601

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

204 قلم

صندلی برقی مدل 601 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم به‌صورت تخت، دارای فوم باکیفیت، چرم مرغوب و بدنه‌ی ABS می‌باشد.

صندلی برقی مدل 601

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین محصولات این شرکت، صندلی برقی می‌باشد. کاربرد صندلی برقی بسیار گسترده بوده و از آن می‌توان در آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش، آموزشگاه‌های آرایشگاهی، کلینیک دندان‌پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های ماساژ استفاده کرد. صندلی برقی مدل 601 یکی از محصولات پرفروش این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است نظر بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند.

پوششی که برای بدنه صندلی اصلاح برقی با کد 601 در نظر گرفته‌شده است، از جنس ABS باقابلیت ضد خش می‌باشد و به‌راحتی قابل‌شست‌وشو است.

فوم استفاده‌شده برای قسمت‌های مختلف صندلی برقی 601 از نوع درجه یک می‌باشد که از دوم و استحکام بالایی برخوردار است.

صندلی برقی 601 با طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود، قابلیت تنظیم در هر ارتفاع را دارد.

دسته صندلی برقی مدل 601، از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول است که طرح و ظاهری بسیار خاص و جذاب دارد و جنس آن از آهن با روکش استیل کروم می‌باشد.

وجود زیر پایی در صندلی برقی مدل 601 از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌باشد. باوجوداین زیر پایی راحتی را به مشتری خود هدیه خواهید داد.

قسمت پشتی و زیر پایی موجود در مدل 601 صندلی برقی، به‌صورت متحرک طراحی‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید در صورت نیاز به‌صورت کاملاً خوابیده و تخت تغییر وضعیت دهید.

این گروه تولیدی می‌تواند متناسب با طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی و زیبایی شما، صندلی برقی می کاپ مدل 601 را در رنگ دلخواه شما تولید و تحویل نماید.

درصورتی‌که امکان خرید حضوری این صندلی آرایشگاهی برای شما وجود ندارد، می‌توانید همین حالا صندلی برقی مدل 601 را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کالا را به‌صورت سالم در درب آرایشگاه تحویل خواهید گرفت.

  • بهمن صنعت
  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب