صندلی دسته دار گردان مدل 805

2,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی آرایشگاهی صدفی مدل 805 دارای بدنه فلزی با روکش استیل کروم و پایه‌های پنج پر گردان است. این صندلی طبق اصول ارگونومی برای راحتی مشتری و تسلط آرایشگر طراحی‌شده است.

صندلی آرایشگاهی مدل صدفی دسته‌دار گردان

استفاده از بهترین و زیباترین تجهیزات در چیدمان فضای آرایشگاهتان باعث می‌شود تا محیط سالن زیبایی شما جذاب‌تر به نظر برسد. همچنین این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری به آرایشگاه شما جذب شود و دوستان و آشنایان خود را نیز به آمدن تشویق کند؛ بنابراین سعی کنید که در انتخاب و خرید تجهیزات آرایشگاهی خود دقت کافی به خرج دهید و محصولات شرکتی را خریداری کنید که علاوه بر کیفیت بالای قطعات، جذابیت ظاهری بالایی نیز داشته باشد.

اگر به دنبال یک صندلی آرایشگاهی چندکاره هستید، صندلی آرایشگاهی 805 مدل صدفی دسته‌دار گردان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی دارای ویژگی‌های منحصربه‎فردی است که در بخش زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

صندلی آرایشگاهی صدفی دسته‌دار گردان، به دلیل شکل ظاهری خاص و قابلیت‌های منحصربه‎فرد، هم به‌عنوان صندلی مشتری و هم به‌عنوان صندلی استادکار استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال پشتی کوتاه این صندلی، آن را به یک گزینه‌ی مناسب جهت کوتاه کردن موی مشتری و یا انجام شینیون تبدیل کرده است. علاوه بر این چرخ‌دار بودن پایه‌های این صندلی باعث شده است تا صندلی صدفی برای آرایشگر و یا می کاپ آرتیست که نیاز به جابه‌جایی زیاد در طول کار دارند، بسیار مناسب باشد.

صندلی صدفی مدل دسته‌دار گردان طبق اصول ارگونومی ساخته‌شده است که آسایش مشتری و آرایشگر را در هنگام نشستن در بردارد.

صندلی صدفی گردان مدل 805 به‌صورت دسته‌دار طراحی‌شده است. دسته‌های این صندلی از زاویه مناسب جهت قرارگیری آرنج‌ها برخوردار است تا شما هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی بکنید.

تمیز کردن فضای یک آرایشگاه کار بسیار دشواری است. به‌خصوص باوجود صندلی‌های متفاوت و بسیار در هر آرایشگاه، سختی این کار دوچندان می‌شود؛ اما پایه‌های صندلی آرایشگاهی صدفی مدل 805 به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که به‌راحتی می‌توانید فضای زیر صندلی را تمیز کنید. پایه‌های این صندلی به‌صورت پنج پر متحرک طراحی‌شده است که امکان حرکت نرم و بدون صدا را بر روی سطح زمین فراهم می‌کند.

این شرکت سعی کرده است که در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده کند. به‌عنوان‌مثال دسته‌ها و پایه‌های مدل 805 صندلی آرایشگاهی صدفی فولادی بوده و با روکش استیل کروم آبکاری شده است.

صندلی آرایشگاهی صدفی مدل صدفی دسته‌دار گردان با ابعاد جمع‌وجور طراحی‌شده است تا علاوه بر کم شدن وزن آن، در هر فضای آرایشگاهی جای گیرد.

اگر قصد خرید این محصول را به‌صورت اینترنتی دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هنگام خرید صندلی آرایشگاهی 805  مدل صدفی دسته‌دار می‌توانید رنگ محصول را با سلیقه خودتان سفارش و خریداری نمایید.

  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب