صندلی کپ درسا مدل 506

2,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ درسا مدل 1-506 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای فوم باکیفیت، چرم مرغوب و بدنه‌ی فلزی مقاوم می‌باشد.

صندلی کپ درسا مدل 1-506

امروزه تعداد سالن‌های زیبایی رو به افزایش است. یکی از مواردی که باعث تفاوت سالن‌های آرایشی با سایرین می‌شود، طراحی مدرن دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی می‌باشد. اگر شما هم به دنبال یک صندلی آرایشگاهی جدید و مدرن هستید، صندلی کوپ درسا می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. این صندلی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود برای کوتاهی مو مشتری یک صندلی مناسب می‌باشد.

طراحی طبق اصول ارگونومی و فرم مناسب صندلی با ارتفاع کوتاه تکیه‌گاه، راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. همچنین دسترسی آزاد آرایشگر به موی مشتری را فراهم می‌کند.

پایه‌ی صندلی کوپ و کوتاهی درسا مدل 1-506 به‌صورت پنج پر ثابت و از فولاد آبکاری کروم ساخته‌شده است. پایه‌ی این صندلی به جهت راحتی نشستن مشتری و تسلط بیشتر آرایشگر قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. این ویژگی به کمک جک پدالی که در زیر نشیمن‌گاه این صندلی قرارگرفته است، امکان‌پذیر می‌باشد.

صندلی کپ ازجمله صندلی‌هایی است که به دلیل کاربرد گسترده، ممکن است نشیمن‌گاه آن دچار فرورفتگی شود؛ اما این شرکت از فوم درجه یک به‌صورت تزریقی استفاده کرده است تا در نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی نشود.

چرم به‌کاررفته در کپ و کوتاهی درسا و دوخت چشم‌نواز آن به‌گونه‌ای است که این صندلی آرایشگاهی را از محصولات مشابه سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید این صندلی آرایشگاهی را دارید، می‌توانید رنگ این صندلی را مطابق با فضای آرایشگاه خود به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

صندلی کپ درسا مدل 1-506 براساس استاندارهای روز دنیا ساخته‌شده است و یک انتخاب مناسب برای شما آرایشگران می‌باشد.

 

 

  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب