ویترین روشا مدل 119

3,060,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

ویترین روشا مدل C119 دارای 4 قفسه و دو کشوی در دار و بدنه‌ی باکیفیت از MDF است. ظاهر این ویترین مدرن و زیبا بوده و توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند.

ویترین آرایشگاهی یکی از تجهیزات ضروری هر آرایشگاه می‌باشد که می‌تواند با یک طراحی زیبا و مدرن، فضای آرایشگاه شمارا کاملاً متفاوت جلوه دهد. ویترین‌های آرایشگاهی برای سالن‌های زیبایی که از کمی جا رنج می‌برند، یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی می‌باشد. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال یک ویترین آرایشگاهی هستید ویترین آرایشگاهی روشا مدل C119 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویترین آرایشگاهی روشا دارای 4 قفسه و 2 کشو در دار می‌باشد که می‌توانید وسایل مورد نیاز خود مانند تاج عروس، کلاه‌گیس، لاک، اتو، سشوار و ... را در داخل این قفسه و ویترین قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های مثبت ویترین آرایشگاهی C119 مدل روشا، جنس MDF بدنه‌ی آن می‌باشد که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. این ویترین دارای رنگ‌های بسیار متنوع می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید به‌صورت کاملاً سلیقه‌ای رنگ مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

در صورت تمایل می‌توانید ویترین آرایشگاهی روشا مدل C119 را یا به‌صورت تلفنی و یا اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش نمایید.

 

  • ویترین
  • چوب و فلز
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب