صندلی انتظار سه نفره باکس دار کد 113

4,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

64 قلم

صندلی انتظار سه نفره باکس‌دار یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی  می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت روکش و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

صندلی انتظار سه نفره باکس‌دار

توجه به رفاه مشتریان هنگام مراجعه به سالن زیبایی، باعث جذب بیشتر مشتری به محل کار شما می‌شود. یکی از کارهای بسیار مهم استفاده از صندلی انتظار می‌باشد تا در مدت زمانی که مشتری منتظر است، احساس راحتی داشته باشد. استفاده از صندلی انتظار علاوه بر مشتریان، برای نظم بخشیدن به سالن زیبایی بسیار مؤثر می‌باشد. اگر شما هم برای آرایشگاه خود، نیاز به صندلی انتظار دارید، خرید صندلی انتظار سه نفره باکس‌دار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

صندلی انتظار سه نفره باکس‌دار طبق اصول ارگونومیک ساخته‌شده است و مشتری با نشستن بر روی آن احساس راحتی خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی انتظار سه نفره، باکس‌دار بودن آن می‌باشد که می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.

این شرکت، برای فوم این صندلی، فوم درجه یک بازار را استفاده کرده است تا نشیمن‌گاه صندلی به دلیل استفاده‌های زیاد دچار فرورفتگی نشود.

روکش چرم صندلی انتظار سه نفره، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و رنگ‌بندی متنوعی دارد تا شما آرایشگران بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی شیک و زیبا، در کنار کیفیت بالای این صندلی ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید صندلی انتظار سه نفره مدل باکس‌دار پشیمان نخواهد کرد. پس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا می‌توانید خرید اینترنتی صندلی انتظار سه نفره باکس‌دار را انجام دهید و با ضمانت از اصل بودن کالا و ارزان‌تر بودن از سایر سایت‌ها، آن را به‌صورت تضمینی در درب منزل تحویل بگیرید.

 

  • صندلی انتظار
  • چوب و فلز و پلاستیک
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب